تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : ۴۴۷۴۱۶
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه ۱۳ مکان اقامت مسافران در شهرستان سوادکوه‌شمالی را به دلیل اقامت مسافر در ایام کرونا توسط ستاد مقابله با کرونا پلمب شد، گفت: مردم با عدم اجاره اماکن اقامتی به مسافران برای مقابله با کرونا کمک کنند
۰
plusresetminus
پلمب 13 مکان اقامت مسافران در سوادکوه شمالی
به گزارش بلاغ ،سید‌حسن حسنی بعداز در جلسه مقابله با کرونا که با حضور فعالان رسانه‌های رسمی و اجتماعی در فرمانداری سوادکوه‌شمالی برگزار شد، با اشاره به اینکه ۱۳ مکان اقامت مسافران در شهرستان سوادکوه‌شمالی را به دلیل اقامت مسافر در ایام کرونا توسط ستاد مقابله با کرونا پلمب شد، گفت: مردم با عدم اجاره اماکن اقامتی به مسافران برای مقابله با کرونا کمک کنند.

وی با بیان اینکه امکان جلوگیری از ورود افرادی که سند خانه و شماره ملی بومی دارند بر طبق قانون فراهم نیست و تعداد این افراد هم چشمگیر نیست، عدم اجاره به مسافران را یکی از راهکار‌های مقابله با کرونا است، گفت: رسانه‌ها نقش بزرگی در اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا دارند و در حال حاضر هر نوع بیماری با علایم مشترک را با احتمال کرونا بررسی می‌کنیم.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، اظهار کرد: جمعیت ۲۱ هزار نفری شهرستان سوادکوه‌شمالی در سامانه کشوری وزارت بهداشت ثبت است و هر فردی دارای تست مثبت کرونا باشد، به نام شهرستان ثبت می‌شود.

مسؤول عملیات و پیشگیری انتظامی شهرستان سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه کرونا فراگیر است و برای مقابله با آن همکاری و همراهی عمومی ضرورت دارد، گفت: در ماه‌های گذشته شاهد اثر‌گذاری مناسب ایست و بازرسی‌ها بودیم ولی در حال حاضر در دور تسلسل قرار داریم.

موسی یونسی افزود: خوش‌نشین‌ها و یا افراد از استان‌های دیگر وارد شدند و در حال حاضر شاهد تشدید کرونا به دلیل عادی‌انگاری هستیم و ایست و بازرسی‌ها حالت تشریفاتی و مانوری دارد.

وی خاطر نشان کرد: صدور برگه تردد مثل برگ درختان صادر شد و اثرگذاری فعالیت همکاران ما را زیر سوال برد و فعالیت‌های خط مقدم به پشتیبانی نیاز دارد
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲