تاریخ انتشارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۴۷۲۵۵
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار محمودآباد گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در سطح جامعه نیازمند تدوین است چراکه پس از همه‌گیری ویروس کرونا تمامی برنامه‌ها باید به‌صورت مجازی یا با رعایت شیوه‌نامه‌ها با توجه به شرایط هر شهرستان برگزار شود.
۰
plusresetminus
عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ نیازمند تدوین اقدامات جدید است
به گزارش بلاغ، قنبرعلی داداش‌پور صبح امروز در اولین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر که با حضور مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد و نمایندگان ادارت سطح شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع کووید ۱۹ و تعطیلی مشاغل‌ها؛ تمامی برنامه‌های این ایام باید به سمتی هدایت شود که قابل اجرا باشد.

وی با بیان اینکه در مازندران ۱۰ شهرستان وضعیت قرمز است، افزود: شرایط اکنون استان بحرانی بوده که باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری متعهد به اجرای پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده از سمت ستاد ملی کرونا باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد تصریح کرد: رعایت توصیه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، عواملی مهم و بازدارنده در انتقال کروناست؛ که با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان باید مورد توجه شهروندان قرار گیرد.

برگزاری برنامه‌های دهه فجر به‌صورت مجازی در محمودآباد
خدیجه محمدزاده مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری در ادامه جلسه با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: طی سال‌های گذشته قبل از شیوع کووید ۱۹ برنامه‌ها و مراسمات برگزار می‌شد اما به این واسطه برنامه‌ها مجازی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مجازی برنامه‌ها زمان زیادی را در بر نمی‌گیرند و امیدواریم برنامه‌های شاخصی را همانند سال‌های گذشته در سطح شهرستان داشته باشیم.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری محمودآباد یادآور شد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی افراد و به سبب حفظ سلامت دیگر اقشار جامعه از برگزاری مراسمات به‌صورت حضوری خودداری می‌شود.

محمدزاده در پایان گفت: همچنان باید اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا با جدیت دنبال شود تا هر چه زودتر در آینده برنامه‌ها را در کنار هم و حضور برگزار کنیم.
 
 انتهای پیام/
 
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴