تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۴۶۵۱۷
پویش «یک سؤال از آقای دبیرکل» برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
پویش سؤال درباره سکوت رئیس‌سازمان ملل در برابر ترور حاج قاسم

به گزارش بلاغ، سیدعلیرضا فاطمیان‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجموعه برنامه‌های فرهنگی این سازمان را به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس با عنوان «سردار دل‌ها» تشریح کرد و در توضیح پویش «یک سؤال از آقای دبیرکل» گفت: فرهنگ‌سرای مجازی مقاومت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۳ آبان فعال شده است و نوجوانان در قالب این برنامه از دبیرکل سازمان ملل علت سکوت ایشان را نسبت به ترور ناجوانمردانه و غیرقانونی شهید سلیمانی درخواست می‌کنند. همچنین تجمعی با محوریت فرهنگ‌سرای رسانه در ایام شهادت سردار سلیمانی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل برپا خواهد شد.

وی افزود: ویژه‌برنامه «مهرآیین» که با محوریت دیدار با خانواده شهدا در ایام مختلف توسط سازمان برگزار می‌شود، در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی با محوریت دیدار از خانواده شهدای فاطمیون و زینبیون برگزار می‌شود.

فاطمیان‌پور در پایان گفت: آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» که مربوط به شخصیت‌های اثرگذار در محور مقاومت است، ۱۶ دی توسط فرهنگ‌سرای انقلاب و با مشارکت جمعیت دفاع از ملت فلسطین و موسسه آفاق روشن بیداری برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴