تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۴۴۶۱۵۷
سعید انگاشته فوتبالیست مطرح مازندرانی حضور در باشگاه فولاد را افتخاری برای خود دانست و گفت: وضعیت‌ جسمانیم ‌با‌تمرینایی که‌ سرمربی تیم و کادر فنی گذاشتن خوب شده و مشکلی برای تمرین ‌و مسابقات‌ ندارم.
۰
plusresetminus
هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ پول کرایه برای ‌رفتن سر تمرین را نداشتم!
سعید (سید صالح) انگاشته بازیکن مازندرانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در گفت و گو با بلاغ در خصوص انتقال خود از شیراز به اهواز اظهار کرد: اول فصل به ‌قشقایی شیراز رفتم و آنجا قرارداد بستم و ‌با اینکه ‌از چند تیم ‌لیگ ‌یکی ‌خوب بهم ‌پیشنهاد ‌شده بود، ‌ولی آنجا یک سری قول هایی‌دادند‌ که ‌انجام ‌ندادندو مجبور به ترک شیراز شدم.

وی ادامه داد : پنج روز به شروع مسابقات، عضله‌ی دو‌قلومی پایم پاره‌ شد ‌و ‌نتوانستم ‌بازی‌ کنم‌ که ‌این قسمت بود ‌بازی نکنم ‌تا بتوانم ‌به ‌تیم بزرگ ‌فولاد خورستان بروم که از این بابت فقط‌ می‌توانم‌ بگویم‌ خدا‌ کمکم کرد‌.

این بازیکن با استعداد مازندرانی افزود: کم‌کم ‌به ‌هدفم ‌نزدیک ‌می‌شوم و در یک تیمی هستم که ‌یکی از بهترین تیم‌های ایران از لحاظ فنی و امکانات و اکادمی است.

انگاشته در خصوص ارتباط خود با جواد نکونام گفت: سرمربی تیم فولاد با شخصیت و با مدیریت بالاست که کل بچه‌های تیم اصلی با ایشان راحت هستند و هر مشکلی داشته ‌باشند ‌به سرمربی می گویند. منم ‌از موقع تیم ‌ملی جوانان بازی های اسیایی نکونام را ‌می‌شناسم.

وی در خصوص مصدومیتش گفت: وضعیت‌جسمانیم ‌با‌تمرینایی که‌ سرمربی تیم و کادر فنی گذاشتن خوب شده و مشکلی برای تمرین ‌و مسابقات‌ ندارم.

انگاشته در خصوص هدف خود افزود: هدفم‌ این است هرچه‌سریع‌تر در لیگ برتر بازی کنم ‌و به پیراهن تیم ملی کشورم ‌فکر می‌کنم.

فوتبالیست مطرح مازندرانی در خصوص مسیر پر فراز و نشیب زندگی شخصی و ورزشی‌اش گفت: هر انسانی یه سختی هایی را طی می‌کند ‌ولی سختی هایم را کمتر کسی می تواند تحمل‌کند، ‌پول کرایه برای  ‌رفتن سر تمرین نساجی نداشتم با اینکه‌ کاپیتان‌ تیم امید نساجی‌ در ‌لیگ برتر بودم. سعی می‌کردم دو ساعت زودتر حرکت کنم که از ساری پیاده به قائمشهر بروم.

وی ادامه داد: در ‌اوج فوتبالم در تیم ملی مصدومیت شدیدی در کشور امارات به سراغم آمد همین باعث شد همان ‌سال بازیکنایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، روزبه چشمی، فرشیداسماعیلی، علی علیپور، احسان پهلوان و خیلی های دیگر به لیگ برتر ‌رفتند و ‌لژیونر شدند ولی من از خانه بازی‌ها را تماشا می‌کردم، بعضی اوقات مجبور بودم‌ سرکار بروم تا پول کرایه را تهیه کنم ‌ولی خداروشکر با دعای مادر و تلاش خودم به ‌فوتبال ایران برگشتم الان وضعیت جوری شده ‌‌به جوان‌های فوتبالیستی که ‌بدونم ‌سختی میکشن‌ کمک ‌میکنم تا مثل من‌ باری رو‌دوششون ‌نباشد.

انگاشته در پایان از عزیز فریسات و امید کنگریز که ‌بهترین فوتبالیست های فولاد و استان خوزستان بودن تشکر کرد و گفت: واقعا بخاطر مشکلی که برایم پیش آمده بود پشتم ایستادن و پیگیر کارام شدن همچنین از داریوش هرمزی و حافظ یوسفی ،عباس باقری مهدی بهرام نژاد هم که ‌راه‌ درست را نشانم دادن هم تشکر می‌کنم و از پدر و مادر و برادرم که بخاطر من زحمات زیاد کشیدن و با ناراحتی من ناراحت میشدن تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴