تاریخ انتشارسه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۴۴۵۸۹۷
تیم فوتسال شهروند ساری در نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور برابر مقاومت البرز به تساوی دست یافت.
۰
plusresetminus
یک امتیاز حاصل کامبک نیمه کاره شهروند ساری و پوکر مراد ناظری از کرج

به گزارش بلاغ؛ تیم فوتسال شهروند ساری در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر سه شنبه ۲ دی ماه ۹۹ در کرج به مصاف مقاومت البرز رفت و در حالیکه تا ۵ ثانیه به پایان با اختلاف یک گل از میزبان پیش بود در پایان به تساوی ۵ بر ۵ رضایت داد.
گلهای شهروند ساری در این دیدار را مراد ناظری (۴ بار) و بهنام فعال به ثمر رساندند.
شاگردان محسن خبیری در تیم شهروند در حالیکه در نیمه اول برخلاف روند بازی با حساب ۴ بر یک از حریف عقب بودند در نیمه دوم طوفان به راه انداختند و با کامبکی مثال زدنی ۵ بر ۴ از رقیب پیش افتادند. این برتری تا ۵ ثانیه پایانی ادامه یافت تا اینکه فشار مقاومتی ها نتیجه داد و میزبان به گل تساوی بخش رسید.
کامبک رویایی شهروندی ها در حالی در این دیدار نیمه کاره ماند که سه بازیکن کلیدی و تأثیرگذار این تیم یعنی طاها مرتضوی، علی حسن پور و رضا قنبری بدلیل محرومیت و مصدومیت حضور نداشتند.
شهروند در هفته سوم این رقابت ها باید در سالن سید رسول حسینی ساری پذیرای کراپ الوند قزوین باشد که این دیدار احتمالاً یکشنبه هفتم دی ماه برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴