استانداردهای دوگانه سلبریتی‌ها در برخورد با حوادث همچنان ادامه دارد.
۰
plusresetminus
باز هم سلبریتی‌ها داغدار‌ اشرار شدند/ برخی سلبریتی‌ها سرسپرده دولت‌های غربی هستند!

به گزارش بلاغ، پس از اعدام روح الله زم، به اتهام جاسوسی و تقابل با امنیت ملی، دو بازیگر در تجلیل از وی مطالبی را در صفحات شخصی‌شان در فضای مجازی منتشر کردند. اقدام این دو بازیگر در حالی است که آنها هیچ واکنشی به ‌ترور شهید فخری‌زاده در دو هفته گذشته نشان ندادند! متأسفانه در غیاب نظارت و برخورد موثر برخی سلبریتی‌ها به قسمتی از پازل اقدامات ضدامنیتی دشمن تبدیل شده‌اند که قصد دارند با واکنش‌های اینچنینی هزینه برخورد با ‌اشرار را بالا ببرند و برای مزدوران و عوامل تروریستی خود حاشیه امن بسازند.

همچنین محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل پیشین انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: برخی سلبریتی‌ها سرسپرده دولت‌های غربی و مهره‌های آنها در حوزه فرهنگی و هنری ایران اسلامی اند؛ حرکات و رفتار و کلام سلبریتی‌ها و موضع‌گیری‌های آنها در مواقع حساس و بحرانی همواره نشان از این دارد که آنها کاملاًً در خدمت منافع استکبار جهانی و دولت‌های غربی‌اند و هر کاری را برای خوشایند آنها انجام می‌دهند.

تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «سه و نیم» و «بالای شهر، پایین شهر» در گفت‌وگو با خبرنگار سینماپرس با تأکید بر اینکه اساساًً خود این کلمه سلبریتی در فرآیند نفوذ شکل گرفته است اظهار داشت: سلبریتی‌ها حاصل سرسپردگی‌اند و اگر سرسپردگی نداشته باشند به درجه سلبریتی بودن نمی‌رسند. همه امکانات برای عرض اندام سلبریتی‌ها مهیا است! آنها رسانه‌ها و... را در اختیار خود دارند اما نباید بیش از این به نفوذی‌ها اجازه مانور داد چرا که اگر کمی ‌قدرت آنها بیشتر شود می‌توانند بیش از آنچه شاهد هستیم ضرر و خسران به فرهنگ و هنر کشور وارد سازند.

این سینماگر تصریح کرد: در کشور ما وضعیت به‌گونه‌ای است که عدالت برای فعالیت هنرمندان به‌صورت یکسان فراهم نیست. به همین علت است که هنرمندان جبهه انقلاب اسلامی، مومن و متعهد هیچ خبری ازشان نیست اما در عوض سلبریتی‌ها در همه جا جولان می‌دهند، عرض‌اندام می‌کنند، اظهارنظر می‌کنند و خود را به رخ می‌کشند.

وی تصریح کرد: ما باید به جای بها دادن به سلبریتی‌ها به‌دنبال عیاران و جوانمردان بگردیم. یکی از شاخصه‌های مهم عیاری و جوانمردی پنهان بودن، ناشناس بودن و عدم تظاهر است. سلبریتی‌ها برون‌گرا هستند و به هر قیمتی می‌خواهند با تزویر و تظاهر و ریا چهره‌شان دیده شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴