تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۵۱۷۱
فرماندار رامسر گفت: در وضعیت قرمز برگ های تردد موقت خارج از شهرستان صادر نمی شود جز موارد بیماری و درمان که بصورت محدود با مراجعه به شبکه بهداشت و درمان صادر می شود.
۰
plusresetminus
عدم صدور برگه تردد موقت جز موارد بیماری و درمان/تمام بازارهای هفتگی رامسر تعطیل شد
محمد آزاد در گفت‌وگو با بلاغ با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی در رامسر اظهار کرد: از روز گذشته تا زمان خروج از وضعیت قرمز فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: بازبودن مشاغل گروه یک دلیلی بر عدم رعایت پروتکل ها نیست بعضا گزارشاتی واصل که همین صنوف موازین و پروتکل ها را طی این مدت رعایت نکردند و از فردا گروههای مختلف بازرسی در بازار حضور یافته علاوه برنظارت بر تعطیلی صنوف ۲و ۳و ۴ بر صنوف درجه یک نظارت و درصورت عدم توجه به پروتکل ها پلمپ می شوند زیرا بخشی از وضعیت فعلی ناشی از بی توجهی گروه یک بوده است.

فرماندار رامسر تصریح کرد: از مردم هم می خواهیم طی مدت وضعیت قرمز که معمولا در یک هفته پیش روی ارزیابی می شود جز برای کارهای ضروری از منزل خارج نشوند تا شهرستان به وضعیت نارنجی و زرد برسد که این مهم در سایه عزم همگانی است.

وی اظهار کرد: تمامی بازارهای هفتگی نیز در مدت وضعیت قرمز تعطیل است.

آزاد در پایان گفت: در وضعیت قرمز برگ های تردد موقت صادر نمی شود جز موارد بیماری و درمان که بصورت محدود با مراجعه به شبکه بهداشت و درمان مراجعه می کنند و تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح نیز ممنوع می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴