تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۴۳۸۱۸
فدراسیون والیبال لیبرو، کاپیتان و بازیکن محبوب تیم والیبال شهرداری ورامین را یک سال محروم کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ  در حاشیه دیدار تیم‌های شهرداری ورامین و خاتم اردکان از هفته دهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اختلاف‌ها و درگیر‌هایی بین احسن‌الله شیرکوند، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب ترین بازیکنان کنونی لیگ برتر والیبال با برخی مسئولان سالن درمورد اندک هواداران ورامینی هم رخ داد.
طبق اعلام کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون، هر تیم می‌توانست 15 نفر را به عنوان هوادار معرفی کند تا بتوانند در سالن مسابقه حاضر شوند، اما گویا برخورد مناسبی با مهمان‌های تیم شهرداری ورامین انجام نشد و این موضوع ناراحتی شیرکوند را به همراه داشت.
پس از این موضوع اسطوره ورامینی‌ها در سکوت کامل خبری به کمیته انضباطی احضار شد و رای هم برای وی صادر شد. طبق رای صادر شده شیرکوند یک سال از حضور در رقابت های والیبالی محروم شد. این رای عجیب و سنگین هنوز از سوی مسئولان فدراسیون رسماً اعلام نشده است.
گفته می شود قرار است در هفته آینده این رای در کمیته استیناف مورد بررسی قرار بگیرد. از راهروهای فدراسیون شنیده می شود که مسئولان امیدوارند کمیته استیناف این رای را کاهش دهد و سپس آنها این موضوع را رسانه ای کنند!
شیرکوند از قدیمی ترین بازیکنان حال حاضر والیبال بوده که بسیار برای این رشته در ورامین زحمت کشیده است. شیرکوند که اسطوره علاقمندان به والیبال در ورامین است در هفته های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم در کنار تیمش حضور نداشت. حالا باید منتظر ماند و دید که علت عدم اعلام این رای از سوی فدراسیون والیبال چه بوده است؟





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲