BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> اجرای طرح آمران سلامت در اردبیل برپایی ایستگاه‌های هلال احمر برای آگاه‌سازی مردم در مقابله با کرونا | بلاغ نیوز
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم اجرا شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، رامین معبودی در نشست با مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل اظهار کرد: طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم اجرا شد.
وی افزود: این طرح به‌منظور آگاه‌سازی مردم برای کاهش ابتلا به کرونا و رعایت موارد پیشگیری به همراه ابلاغ شیوه‌نامه طرح آمران سلامت از سوی دبیرکل اجرا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این‌که این طرح از ۵ الی ۱۵ آبان با شعار«جامعه را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم» اجرا می‌شود، تصریح کرد: طرح آمران سلامت با مشارکت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شعب استان اجرا می‌گردد.
برپایی ایستگاه‌های هلال احمر برای آگاه‌سازی مردم در مقابله با کرونا
معبودی با اشاره این‌که در این طرح اعضای جوانان و داوطلب جمعیت هلال احمر با برپایی ایستگاه‌های ثابت و سیار در مناطق پرتردد و میادین اصلی شهرها، در اماکنی مانند پاساژها، بازارها و غیره حضور می یابند، ادامه داد: در این ایستگاه‌ها نسبت به آگاه‌سازی مردم جهت قطع زنجیره انتقال و مقابله با ویروس کرونا اقدام خواهد شد.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و باید از ظرفیت‌های صداوسیما هم برای آگاه‌سازی مردم و قطع زنجیره انتقال استفاده کنیم.
توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط هلال احمر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: تا به امروز بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی جمع‌آوری و توزیع شده که همه این بسته‌ها توسط کمک‌های مردمی جمع‌بندی گردیده و ریالی از اعتبارات جمعیت هلال احمر هزینه نشده است.
معبودی گفت: نیازمند آگاه‌سازی به مردم هستیم و باید از ظرفیت‌های صدا‌و‌سیما در این زمینه نهایت استفاده را ببریم.
وی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل در زمینه پیشگیری از زنجیره انتقال ویروس کرونا در ماه‌های گذشته تصریح کرد: با برپایی ۱۲ دستگاه چادر در اماکن پرتردد و با مشارکت تیم‌های سیار در قالب ۲ هزار و ۸۸۹ نفر از اعضای داوطلب و با حضور در ۴۵ هزار و ۸۰۰ اماکن پرتردد به ۱۲۰ هزار و ۲۴۵ نفر خدمات‌رسانی شد تا در زمینه قطع زنجیره ویروس کرونا مطلع شوند.
اقدامات هلال احمر مردمی و با کمترین هزینه است
علی ملااحمدی، مدیرکل صداوسیمای استان اردبیل نیز ​در این نشست گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر با کمترین هزینه و با به‌کارگیری نیروهای مردمی انجام می‌شود و مورد استقبال مردم هم قرار می‌گیرد.
ملااحمدی بیان کرد: صداوسیما هم در قالب ماموریت‌ها و وظایف خود در خدمت جمعیت هلال احمر استان اردبیل است و جمعیت هلال احمر، صداوسیما را در کنار خود ببیند.
گفتنی است؛ در پایان این نشست قرارداد تهیه هفتمین دوره برنامه تلویزیونی و آموزشی هلال سبلان به امضای طرفین رسید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴