تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۶۷
خانواده ماهر الاخرس، اسیر فلسطینی که برای نودمین روز متوالی در اعتراض به بازداشت اداری و بدون تفهیم اتهام خود، اعتصاب غذا کرده، برای حمایت از وی دست به اعتصاب غذا زدند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از سایت شبکه المسیره، همسر الاخرس گفت، او و سه تن از فرزندانش و مادر ۷۰ ساله الاخرس برای حمایت از وی اعتصاب غذا کرده‌اند.
وی افزود، به همراه خانواده الاخرس در مقابل اتاقی در بیمارستان کابلان که این اسیر فلسطینی در آن بستری است، حضور دارند و تاکنون اجازه ملاقات یا اطلاع از وضعیت سلامتی او را نداشته‌اند.
ماهر الاخرس که برای ۹۰ روز متوالی اعتصاب غذا کرده، در وضعیت جسمانی بسیار خطرناکی قرار دارد و به شدت ناتوان شده و قدرت حرکت ندارد. این نگرانی وجود دارد که به دلیل عدم دریافت دارو اعضای حیاتی بدنش به شدت و به صورت ناگهانی آسیب ببینند و جانش به خطر افتد.
احلام حداد وکیل اسیر ماهر الاخرس که از ۹۰ روز پیش در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده، روز شنبه وصیتنامه او را منتشر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این وکیل فلسطینی به نقل از اسیر الاخرس بیان کرد: از خانواده‌های شهدا و اسرایی که دست به اعتصاب غذا زدند، می‌خواهم که جنازه مرا حمل کنند، از ملت فلسطین می‌خواهم از وطن خویش دفاع کنند.
اسیر الاخرس افزود: پس از حمله زندانبانان اسرائیلی از ناحیه سر و کل بدنم احساس درد شدیدی دارم و به مدت سه ساعت از هوش رفتم.
احلام حداد تاکید کرد: یکشنبه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در مورد اسیر الاخرس تشکیل جلسه می‌دهد و ما خواستار لغو تمدید بازداشت موقت او هستیم سپس درخواستی را برای انتقال او به یکی از بیمارستان‌های کرانه باختری ارائه خواهیم داد.
لازم به ذکر است که اسیر الاخرس از ۹۰ روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت خود دست به اعتصاب غذا زده و روز گذشته نیروهای امنیتی اسرائیلی به بیمارستان کابلان حمله کرده و این اسیر فلسطینی را ربوده و به زندان رمله انتقال دادند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴