تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۴۴۰۳۰۵
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان با اشاره به اینکه 100 تن روغن خوراکی پخت و پز از طرف سازمان صمت در اختیار اتحادیه قرار گرفته است، گفت: توزیع روغن در سطح شهر از چند روز گذشته آغاز شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در رابطه با قرارداد‌های این سازمان با کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: 100 تن روغن که در اختیار ما قرار گرفته، سهمیه سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است.
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان با اشاره به اینکه این روغن‌ها سهمیه سازمان صنعت، معدن و تجارت است، تصریح کرد: این روغن‌ها در اختیار اتحادیه قرار گرفته است تا در بازار توزیع شود.
وی با بیان اینکه این روغن‌ها از چند روز گذشته درحال توزیع در بازار است، افزود: این روغن‌ها از نوع پخت و پز است که مربوط به کارخانه روغن نباتی جهان است.
محمدی در رابطه با قرارداد با کارخانه روغن نباتی جهان گفت: ما قراردادی با شرکت روغن نباتی جهان نداریم.
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان با اشاره به اینکه این روغن‌ها از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت در اختیار این اتحادیه قرار گرفته است، ادامه داد: با ما تماس گرفته و گفته شد 100 تن روغن از کارخانه روغن نباتی جهان تحویل بگیرید و در بازار توزیع کنید.
وی در رابطه با نحوه‌ای تحویل و توزیع این روغن‌ها افزود: قرار شد در پنج نوبت، 20 تن از کارخانه روغن تحویل و در بازار توزیع شود.
محمدی با اشاره به اینکه وضعیت توزیع روغن در بازار زنجان بهبود یافته است، گفت: با توزیع روغن توسط شرکت‌های دیگر وضعیت موجودی روغن در زنجان خوب است و طی چند روز آینده به اشباع خواهد رسید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴