تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۴۰۲۹۲
سرمربی منچستریونایتد علت پیروز نشدن تیمش برابر چلسی را عملکرد خوب مندی دانست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از دیلی تلگراف، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد در خانه به دیدار چلسی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
اوله گنار سولسشایر، سرمربی چلسی بعد از توقف تیمش در این دیدار گفت: بازی یکنواخت بود، اما من احساس کردم که بعد از شروع آهسته رفته رفته بر بازی مسلط شویم و ابتکار عمل را در دست بگیریم. بازیکنان خوبی در آن طرف زمین بودند، دروازه‌بان آن‌ها عملکرد خارق العاده‌ای داشت و بهترین بازیکن زمین بود. می‌توانستیم در اواخر بازی دروازه آن‌ها را باز کنیم ولی ضربه راشفورد گل نشد. بازی دفاعی بسیار با کیفیت بود. چلسی از نظر دروازه‌بان و دفاع جزو تیم‌های بسیار خوبی است و گل زدن به این تیم راحت  نیست.
او در بخش دیگری از سخنانش گفت: بازیکنان خوب زیادی در تیم ما حضور دارند، اما اکنون صحبت از پیروزی است. باید بتوانیم برنده شویم و ۳ امتیازهای بازی‌های خودمان را به دست بیاوریم. من فکر می‌کنم در حال حاضر مهم نیست که کجا بازی کنیم - در خانه یا خارج از خانه. دوست دارم باعث افتخار هواداران شویم و برنده شویم. 
یک تساوی و ۲ باخت عملکرد خانگی منچستریونایتد در فصل جاری لیگ برتر بوده است. یونایتد در بازی بعدی خود باید در لیگ قهرمانان به دیدار لایپزیگ برود و سپس در لیگ برتر با آرسنال بازی خواهد داشت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴