تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۷۷۶
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت ارز، مسکن و خودرو و تورم اقتصادی از شرایط موجود انتقاد کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمد طلا مظلومی آبزرگه در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: تورم لجام گسیخته و افزایش قیمت ارز، مسکن و خودرو و بیکاری و نبود شغل برای جوانان، نوسانات بورس، پایان بودن حقوق و دستمزد، عدم اجرای رتبه بندی معلمان و تسری ندادن آن به سرایداران، عدم اجرای کامل قانون جامع ایثارگران، تبعیض در استخدام و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، عدم تسریع در همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگی و مستمری بیمه شدگان صندوق بیمه تامین اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، عدم پرداخت حق پرستاری و کمک هزینه دانشگاه معلولین زندگی را بر مردم سخت کرده است.
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سفره مردم این روزها کوچک تر شده و گرانی‌های پنجه در گلوی نحیف و رنجور آنها انداخته است بی خیالی و بی توجهی مسوولان آستانه تحمل و صبوری آنها را به حداقل ممکن رسانده است.  
این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به وضعیت اقتصادی و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش گفت: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است به دلیل توزیع ناعادلانه مواد خام و نهاده‌های دامی و کشاورزی مبتنی بر رانت و آتش افزایش قیمت‌های لحظه‌ای، کمبود دارو و واکسن، صنعت گر، کشاورز و دامدار شهرستان را ناامید کرده است.
وی در پایان نطق خود گفت: آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری منجر به مهاجرت و کمتر شدن نسل حوزه انتخابیه‌ام شده ملتمسانه خواهان ورود مجلس به این ماجرای غم انگیز هستم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴