تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۷۰۵
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت گفت: با معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی صحبت کردیم که اگر وزیر برنامه سفر به استان دارد به ما اطلاع دهند تا حضوری به سراغشان رفته، درصورت امکان به شهرستان دعوت کرده و قول‌هایی که داده‌اند را پیگیری کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین محمدصالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان درخصوص‌ وضعیت جاده چادگان به اصفهان با بیان اینکه از ابتدای دوره نمایندگی پیگیر وضعیت این جاده بودیم، اظهار داشت: در دیداری که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، روی این مسأله بسیار تأکید کردیم زیرا وزیر در گذشته هم در این خصوص قول‌هایی داده بود و امسال نیز پس از شروع کار مجلس قول مساعدت داد که نامه‌ها و مکتوبات آن نیز موجود است.
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت ادامه داد: دو روز پیش با معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در این خصوص صحبت کردیم اما متأسفانه مشکل اینجاست که مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان باید درخصوص مبلغ اعتبار، مناقصه گذاشته و پیمانکار مشخص می‌کرد اما در مرحله اول هیچ پیمانکاری شرکت نکرد.
وی تصریح کرد: گفته شد که لازم است مبلغی چند برابر مبلغ اعتبار، مناقصه گذارند که پیمانکار هم به میدان آید اما مدیرکل راه و شهرسازی قبول نمی‌کند و اعتقاد دارد که نباید بیش از مبلغ تخصیصی، سازمان و اداره کل را بدهکار کرد ولی با این قیمت‌های حال حاضر مانند پنج برابر شدن قیمت آسفالت نسبت به ابتدای سال، این اعتبار پاسخگو نیست.
محمدصالحی عنوان کرد: با این حال با معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی صحبت کردیم که اگر وزیر برنامه سفر به استان دارد به ما اطلاع دهند تا حضوری به سراغشان رفته، درصورت امکان به شهرستان دعوت کرده و قول‌هایی که داده‌اند را پیگیری کنیم.
نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بویین میاندشت گفت: بخش اعظم کار هم مربوط به خارج از شهرستان چادگان بوده و اختصاص به شهرستان تیران و کرون دارد ولی آن جا هم هیچ عملیاتی انجام نشده و نماینده آن منطقه نیز پیگیر این مسأله نیست.
وی با بیان اینکه راه حل موجود این است که وزارتخانه به این مسأله ورود پیدا کند، افزود: زیرا با اعتبارات استانی این کار انجام نمی‌شود، باید اعتباری از طرح‌های ملی به آن اختصاص داده شود.
محمدصالحی ادامه داد: اعتبار مخصوص سال گذشته است و مبلغ ناچیزی هم دارد که نمی‌توان با آن اقدامی صورت داد؛ همین مبلغ ناچیز هم اوراق سال ۱۴۰۰ است و با این قیمت‌های سرسام‌آور هیچ پیمانکاری زیر بار این کار نمی‌رود مگر آن که از سرریز اعتبارات ملی قسمتی برای آن در نظر گرفته شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴