تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۶۲۱
مدیرکل پژوهش و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: شبکه‌سازی صنعتی با رویکرد نوآوری می‌تواند نه تنها روابط شرکت‌های نوآور با سازمان‌ها و شرکت‌ها را بهبود بخشد بلکه باعث جذب فناوری‌های جدید و تجاری‌سازی محصولات بومی می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدحسین موسی‌زاده مدیرکل پژوهش و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار  با بیان اینکه برقراری ارتباط علمی تحقیقاتی به عنوان یک قطب نوآوری میان دانشگاه‌ها، صنعت و دولت محسوب می‌شود، گفت: برای ایجاد قطب نوآوری باید بین صنایع مختلف ارتباط مستقیمی ایجاد شود تا بتوان با استفاده از ظرفیت‌های آنها به توسعه نوآوری و سرمایه‌گذاری مشترک با دیگر سازمان‌ها و انجمن‌های صنعتی پرداخت.
* نوآوری رویکرد تولید ایده و جذب سرمایه‌گذار را به وجود می‌آورد
وی افزود: برقراری ارتباط علمی تحقیقاتی به عنوان قطب نوآوری می‌تواند میان دانشگاه‌ها، صنعت، دولت و فضاهای نوآوری مانند پارک‌های علم و فناوری و آزمایشگاه‌ها نقش محوری در جهش تولید ایفا کند چرا که برگزاری رویدادهای مختلف می‌‌تواند نه تنها از فعالیت‌های نوآورانه حمایت کند بلکه رویکرد تولید ایده و جذب سرمایه‌گذار را به وجود می‌آورد.
*  امکان ادغام با شبکه‌های تولید و زنجیره ارزش صنعت یکی از فواید قطب نوآوری است
مدیرکل پژوهش و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: یکی از مزیت‌های ایجاد قطب نوآوری برنامه‌هایی است که به کارآفرینان این فرصت را می‌دهد تا از شرایط فعلی خود به تولید و توسعه همراه با نوآوری جدید برسند در واقع امکان ادغام با شبکه‌های تولید و زنجیره ارزش صنعت یکی از فواید قطب نوآوری است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴