تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۵۲۹
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که در شهرستان سمیرم فصل برداشت سیب است و بسیاری از کارگران از استان‌های دیگر در شهرستان حضور دارند، آمار کرونا نسبت به روزهای قبل افرایش پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاصغر سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان درخصوص وضعیت آمار کرونا در شهرستان سمیرم اظهار داشت: با توجه به این‌که در حال حاضر در شهرستان سمیرم فصل برداشت سیب است و بسیاری از کارگران از استان‌های دیگر در شهرستان حضور دارند و چند هزار کارگر داریم که در ماه مهر و آبان مشغول چیدن سیب می‌شوند، آمار کرونا نسبت به روزهای قبل افرایش پیدا کرده است.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم که مسؤولان بهداشتی نظارت بیشتری داشته باشند و سازمان کار و افرادی که باید این کارگران را مدیریت کنند، مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند که هم محصول مردم برداشت شود و هم بیماری در شهرستان گسترش پیدا نکند تا بتوانیم این مدت زمان برداشت را به خوبی بگذرانیم.
وی پیرامون وضعیت تجهیزات درمانی در شهرستان سمیرم تصریح کرد: متخصصان در بیمارستان شهرستان حضور دارند و در حال حاضر به خدمت‌رسانی مشغول هستند، مشکل خاصی وجود ندارد و در صورت بروز مشکل، با مرکز استان هماهنگی انجام خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴