کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش آمار کرونا به دنبال حضور کارگران غیربومی در سمیرم

27 مهر 1399 ساعت 14:50

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که در شهرستان سمیرم فصل برداشت سیب است و بسیاری از کارگران از استان‌های دیگر در شهرستان حضور دارند، آمار کرونا نسبت به روزهای قبل افرایش پیدا کرده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازاصغر سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در اصفهان درخصوص وضعیت آمار کرونا در شهرستان سمیرم اظهار داشت: با توجه به این‌که در حال حاضر در شهرستان سمیرم فصل برداشت سیب است و بسیاری از کارگران از استان‌های دیگر در شهرستان حضور دارند و چند هزار کارگر داریم که در ماه مهر و آبان مشغول چیدن سیب می‌شوند، آمار کرونا نسبت به روزهای قبل افرایش پیدا کرده است.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار داریم که مسؤولان بهداشتی نظارت بیشتری داشته باشند و سازمان کار و افرادی که باید این کارگران را مدیریت کنند، مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند که هم محصول مردم برداشت شود و هم بیماری در شهرستان گسترش پیدا نکند تا بتوانیم این مدت زمان برداشت را به خوبی بگذرانیم.
وی پیرامون وضعیت تجهیزات درمانی در شهرستان سمیرم تصریح کرد: متخصصان در بیمارستان شهرستان حضور دارند و در حال حاضر به خدمت‌رسانی مشغول هستند، مشکل خاصی وجود ندارد و در صورت بروز مشکل، با مرکز استان هماهنگی انجام خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439529

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439529/افزایش-آمار-کرونا-دنبال-حضور-کارگران-غیربومی-سمیرم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com