تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۳۳
پدر شهید مدافع حرم حسین رجایی‌فر گفت: پنج سال است که دوری‌اش را تحمل کردیم و به خدا پناه بردیم، داغ فرزند سخت است و هر کسی نمی‌تواند تحمل کند الا اینکه خدا کمک کند.
۰
plusresetminus
بازگشت پیکر فرزندم بعد از 5 سال خواست خدا بود/دوست داشتم تکه‌ای از استخوان پسرم را تبرک داشته باشم
به گزارش بلاغ، در آستانه رحلت نبی معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) دوباره دیار علویان معطر به عطر شهدای مدافع حرم شد.

بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم ، رضا حاجی‌زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، حسن رجایی فر و محمود رادمهر امروز اعلام شد.

اصغر رجایی‌فر» پدر شهید مدافع حرم «حسن رجایی‌فر» از شهدای مدافع حرم که در منطقه خان‌طومان سوریه آسمانی شد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره بازگشت پیکر فرزندش، گفت: عصر امروز برادرزاده‌ام خبر بازگشت پیکر فرزندم را داده است.
 
وی بیان کرد: در این چند سال که انتظار می‌کشیدم دوست داشتم حداقل یک تکه استخوان هم شده بیاید و آن را تبرک کنم و خوشحالم که الان پیکرش برگشته و ما را از چشم انتظاری نجات داد.
 
این پدر شهید مدافع حرم با بیان اینکه پنج سال است که دوری‌اش را تحمل کردیم و به خدا پناه بردیم، خاطرنشان کرد: داغ فرزند سخت است و هر کسی نمی‌تواند تحمل کند الا اینکه خدا کمک کند.
 
رجایی‌فر افزود: امشب آمدم بر سر مزارش تا این فضا را تمیز کنم که وقتی دوستانش او را آوردند راحت باشند و او را در خانه‌اش بگذارند.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های رفتاری شهید مدافع حرم «حسن رجایی‌فر» و دغدغه‌های این شهید بزرگوار نسبت به منویات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه فرهنگ گفت: فرزندم در حوزه فرهنگی کاملا آتش به اختیار عمل می‌کرد و تاسیس دارالقرآن الکریم در بخش بندپی غربی از شاخص‌ترین فعالیت‌های فرهنگی این شهید بزرگوار بود که در آن به جوانان و نوجوانان در مقاطع مختلف آموزش قرآن می‌داد و بیشترین نگرانی و توجه شهید گرانقدر به اقشار آسیب‌پذیر به ویژه جوانان و نوجوانان بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴