سرمربی جدید استقلال گفت که مسئولیت سنگینی دارد و در این راه نیازمند کمک هواداران این تیم است.
۰
plusresetminus
فکری: هواداران کنار ما باشند و کمک کنند استقلال را باید به جایگاه واقعی اش برگردانیم

به گزارش بلاغ، بالاخره پس از کش و قوس فراوان محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و از دیروز تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت. خبر سرمربیگری محمود فکری در تیم استقلال چهارشنبه شب رسما اعلام شد تا استقلال فصل جدید فوتبال ایران را با کاپیتان پیشین خود آغاز کند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مالک باشگاه نساجی مازندران روز چهارشنبه تاکید کرد که فکری همچنان سرمربی این تیم است و او برای رفتن به تیم دیگر باید پنج برابر مبلغ قراردادش با نساجی را به این باشگاه قائم‌شهری بپردازد.

اما مراسم معارفه فکری روز گذشته با حضور مددی، عبدیان، حجت نظری، پرویز مظلومی، محسن خمارلو و تنی چند از پیشکسوتان استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این مراسم اعضای هیئت‌مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال ضمن تبریک به محمود فکری از او خواستند با قدرت کارش را آغاز کرده و آنها از او حمایت می‌کنند. فکری نیز پس از صحبت اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: هواداران باید کنار ما باشند و کمک کنند. بار سنگینی است و به تنهایی نمی‌توان از پس آن بر آمد. باید کمک کرد تا بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

همچنین بازیکنان استقلال، هم قسم شدند تا با کادر فنی روزهای خوبی را برای استقلال رقم بزنند تا این تیم بتواند پس از سالها ناکامی در فوتبال ایران، در این فصل به آنچه که خواسته هواداران است، دست یابد. بعد از این جلسه، محمود فکری با اعضای کادر فنی در زمین چمن حضور پیدا کرد تا به صورت رسمی تمرینات خود را شروع کند.

معرفی همکاران فکری در استقلال
با برگزاری اولین تمرین استقلال اعضای جدید کادرفنی این تیم نیز مشخص شدند. امسال صمد مرفاوی‌، سیروس دین محمدی و آرش برهانی در کادرفنی جدید آبی‌ها حضور دارند. همچنین سعید عزیزیان نیز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در استقلال حضور خواهد داشت. درخصوص سرپرست تیم استقلال نیز گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته و از پرویز مظلومی، بهتاش فریبا و جواد زرینچه به عنوان گزینه‌های سرپرستی یاد می‌شود. مظلومی که پیش از این هم به عنوان سرمربی در استقلال فعالیت داشته دیروز در مراسم معارفه فکری حضور داشت.

فکری: چوب اعتمادم را خوردم
سرمربی استقلال دیروز در گفت‌و‌گویی با برنامه ورزش و مردم درباره حضورش در این تیم گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا در استقلال موفق شوم. هر چه دارم از استقلال است. در ابتدا باید از پیشکسوتان و کسانی که حق زیادی بر گردن باشگاه استقلال دارند برای سرمربیگری تیم اجازه بگیرم و همچنین از طرفداران خوب رخصت می‌خواهم. موفقیت در هر تیمی سخت است، اما با توجه به بزرگی استقلال این کار در این تیم سخت‌تر است. باید همه کنار هم باشیم و با تمام وجود و عشق کار کنیم تا کار راحت شود و به امید خدا بتوانیم نتایج مدنظر را رقم بزنیم.

سرمربی آبی‌پوشان درباره جذب بازیکنان جدید هم گفت: نگاه خواهیم کرد در چه پست‌های جذب بازیکن ضروری است و بازیکنان موردنیاز را اضافه خواهیم کرد. نفرات خوبی داریم و بزرگ‌ترین مشکل ما فضای بدی است که بین بازیکنان و کادر فنی وجود داشته است. امیدوارم با کمک بازیکنان و مجموعه باشگاه نظم خوبی به وجود بیاوریم تا استقلال مجدداً در آسیا آقایی کند.
فکری درباره مشکلاتی که با باشگاه نساجی برای حضور در استقلال پیدا کرد نیز گفت: از روز اول حضور در نساجی و در زمان عقد قرارداد با این تیم، با دوستان صحبت کردم و قرار شد اگر روزی شرایطی مهیا شد تا به استقلال بروم، آنها به من کمک کنند. بعد از پایان مسابقات فصل گذشته و بعد از اینکه حضور استراماچونی و الکس نوری در استقلال منتفی شد، یکی از گزینه‌های مدنظر سرمربیگری استقلال بودم. بلافاصله بعد از تماس باشگاه استقلال با حدادیان و امیری درباره پیشنهاد استقلال صحبت کردم و این دوستان از این موضوع استقبال کردند و حتی قرار شد هر کمکی از دست‌شان بر می‌آید، برای حضورم در استقلال انجام بدهند.

وی افزود: بعد از اینکه به مراحل آخر توافق با استقلال نزدیک شدم، مجدداً با دوستان در باشگاه نساجی صحبت کردم که این بار آنها گفتند هنوز از باشگاه استقلال صحبتی با ما نشده است و به نوعی به ما بی‌احترامی شده است. در نشست یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال با مدیران نساجی‌، آنها اعلام کردند که فوتبال حرفه‌ای تجارت و بیزینس شده است و مبلغی را به‌عنوان رضایت‌نامه خواهان شده بودند که پرداختش در توان باشگاه استقلال نبود. این اتفاق در حالی صورت گرفت که بارها مسئولان نساجی تأکید کرده بودند که برای حضورم در استقلال همکاری خواهند کرد. اتفاقی که نیفتاد و باعث شد دیگر امکان همکاری با نساجی را برای فصل بعد نداشته باشم و استعفا بدهم.
وی درخصوص ناراحتی خود برای تغییرات قراردادش گفت: من به دوستان اعتماد کردم و قرارداد را بدون مطالعه امضا کردم. قبل از بازی با استقلال تازه متوجه مفاد قراردادم شدم! هر چه قبل از آن قرارداد را می‌خواستم به من نمی‌دادند. یکی از بزرگ‌ترین ایرادات من این است که انرژی خود را می‌گذارم، اما زمانی که کوچک‌ترین احساسی درباره زیر و رو کشیدن و دروغ گفتن افراد می‌بینم دیگر توان همکاری نخواهم داشت.

فکری درباره اظهارات اخیرش برای فروش خانه خود جهت پرداخت مبلغ مدنظر مسئولان نساجی گفت: باید تاوان اعتماد را بدهم و اگر اعتماد نکرده و قرارداد را خوانده بودم، آن بند را بر می‌داشتم. باید تاوان رفاقت و اعتماد را بدهم تا دیگر به کسی اعتماد نکنم و برای این کار اگر لازم باشد خانه‌ام را می‌فروشم و خود را جریمه می‌کنم تا دیگر این اشتباه را تکرار نکنم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴