تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
کد مطلب : ۴۳۸۹۵۹
افرادی که در فضای مجازی به مردم رامسر و شمال توهین کرده بودند دستگیر شدند.
۰
plusresetminus
دستگیری افراد هتاک به مازندرانی‌ها در فضای مجازی
به گزارش بلاغ، در پی تهیه و انتشار کلیپ توهین آمیز به مردم مازندران و شمال از سوی افرادی معلوم الحال در فضای مجازی، پیگیری موضوع به جهت اهمیت آن در دستور کار عوامل انتظامی شهرستان رامسر و کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

پس از شناسایی متهمین مورد نظر، با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی، دو نفر از آن‌ها در یکی از استان‌های مرزی جنوب غربی کشور با تلاش مامورین اعزامی از فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این افراد در سفر به شمال و شهرستان رامسر با تهیه کلیپی به توهین مردم  این منطقه پرداختند اما خیلی زود به اشتباهشان پی بردند و عذرخواهی کرده بودند اما این رفتار آنها با واکنشهای مردم روبرو شد و مردم خونگرم شمال خواستار مجازات اینگونه افراد هتاک شدند.
 
پیش از این هم فردی هتاک به مردم کلاردشت توهین کرده بود که نیروهای امنیتی و انتظامی در کمترین زمان ممکن، وی را بازداشت کردند و دادگاه قضایی هم مجازات سنگینی را برای وی در نظر گرفت.

هشدار پلیس فتا به کاربران شبکه‌های اجتماعی

یکی از جرایم شایع در فضای مجازی،فحاشی،توهین و تحقیر افراد بوده، لذا کاربران بدانند تهیه و انتشار هرگونه مطالب توهین‌آمیز و هتک حیثیت افراد و قومیتها جرم بوده و مجازات سختی برابر قانون در پی خواهد داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴