فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه بیان کرد

دفاع مقدس حماسه درخشان در تاریخ انقلاب

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۳۸۷۶۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه دفاع مقدس را حماسه درخشان در تاریخ انقلاب بیان کرد.
۰
plusresetminus
دفاع مقدس حماسه درخشان در تاریخ انقلاب
به گزارش بلاغ، سید‌موسی حسین‌نژاد در جمع رؤسای ادارات و نهاد‌های سوادکوه اظهار کرد: دفاع مقدس تابلویی زیبایی از حماسه، رشادت، جوانمردی و بصیرت است که توسط رزمندگان این مرز و بوم خلق شد و امروز ما میراث‌دار این گنجینه هستیم.
 
وی دفاع مقدس را حماسه درخشان در تاریخ انقلاب خواند و افزود: رؤسای ادارات اگر امروز بر کرسی ریاست اداره تکیه زدند، می‌دانند که هزینه این صندلی و آن امنیت را چه کسانی پرداخت کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به عداوت و دشمنی استکبار‌جهانی و ادامه مقاومت اشاره و تاکید کرد: در جغرافیای منطقه، حوزه‌های بحران‌خیز زیادی وجود دارد ولی انقلاب اسلامی به مدد جوانانی که خالق فداکاری و رشادت در کارنامه انقلاب بودند و هستند از امنیت مثال‌زدنی در نظام بین‌الملل بر‌خوردار است.
 
این مسئول به تنش‌های اخیر میان دو کشور آذربایجان و ارمنستان با حمایت ائتلاف غربی-عبری اشاره و خاطرنشان کرد: دور جدیدی از درگیری‌های نظامی بین آذربایجان و ارمنستان روی داد که باعث نگرانی کشورهای منطقه شد و در جای خود دارای لایه‌های تحلیل است و تحلیلگران سیاسی، انگیزه راهبردی و سیاسی را از دلایل اصلی این مناقشه نظامی ذکر کردند.
 
حسین‌نژاد با بیان اینکه عامل درگیری هرچه باشد پیش‌فرضش با هدف بهم‌ریختگی و ناپایدار‌کردن خطوط تعادل امنیتی انقلاب اسلامی طراحی شد، گفت: هوشیاری، آمادگی و مقاومت با نقش بازدارندگی ضرورت دارد.
 
وی در پایان حوزه عملکردی ادارات شهرستان را فرصتی برای کادر‌سازی انقلاب اسلامی و حفظ خاکریز کرامت ملت توصیف کرد و با توصیه به رؤسای ادارات اظهار کرد: همانند زمان جنگ نسبت به آحاد مردم، رئوف باشید و نسبت به مدیریت عمومی و خدمت به مردم اهتمام کنید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴