تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۳۸۵۰۴
دادستان عمومی و انقلاب مازندران با هشدار به برهم‌زنندگان انسجام و وحدت ملی گفت: فرد خاطی که به مردم شریف سمنان توهین کرده بود، به دستگاه قضایی احضار شده است.
۰
plusresetminus
احضار فرد توهین‌کننده به مردم سمنان به دستگاه قضایی/ برخورد قاطع دستگاه قضایی با برهم زنندگان وحدت عمومی
به گزارش بلاغ، محمد کریمی در گفت‌وگویی با اشاره به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی مبنی به اهانت به مردم شریف سمنان در پی مطرح شدن بحث انتقال آب مازندران به استان سمنان در قالب سد فینسک و تشویش اذهان عمومی در این زمینه  اظهار کرد: دستور تشکیل پرونده قضایی و احضار فرد خاطی به دستگاه قضایی صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران هشدار داد؛ در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی درصدد مقابله همه جانبه با ملت شریف ما هستند هرگونه اظهاراتی که به انسجام و وحدت ملی ما ضربه وارد کند، ممنوع و به‌شدت با آن برخورد می‌شود.

کریمی ضمن هشدار به افرادی که رفتارهای مخل وحدت دارند، تاکید کرد: دستور احضار فرد هتاک صادر شده است و دستگاه قضایی با هر رفتاری که آرامش و انسجام عمومی را دچار خدشه کند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

طی روزهای گذشته فردی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی نسبت به مطرح شده بحث انتقال آب مازندران به سمنان در قالب سد فینسک واکنش نشان و توهین کرده بود.

انتهای پیام/
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Greece
محمد علی یوسفی
سلام بنده تمامی کلیپ های ایشان را دیده ام ...اولا هیچ وقت به مردم سمنان توهین نکردند حتی اظهار داشتند که اگر واقعا انتقال آب برای آشامیدن مردم سمنان است ما مردم مازندران حاضریم نصف لیوان از آب خوردن خود را به آنها بدهیم در ثانی در خصوص ساخت سد حرف درست و حقی را برابر نظر کارشناسان مبنی بر تخریب محیط زیست گفته اند
مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲