تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۸۳۹۵
مدافع ملی‌پوش تیم والیبال شهداب یزد گفت: از جمله اهداف ما در لیگ امسال ارائه بازی‌های زیبا و در نهایت شاد کردن دل مردم خوب یزد است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار  درمورد پیروزی 3 بر صفر تیم والیبال شهداب یزد مقابل شهرداری قزوین در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در بازی مقابل شهرداری قزوین عملکرد بسیار خوبی داشتیم. هر دو تیم تلاش کردند تا در این مسابقه به پیروزی برسند، اما ما شرایط بهتری داشتیم و به پیروزی رسیدیم.
وی ادامه داد: به خوبی تیم را آنالیز کردیم. در جریان مسابقه هم خواسته‌های کادر فنی را به صورت کامل در زمین پیاده کردیم تا به هدف خود رسیدیم. برای موفقیت در لیگ از همین هفته‌های ابتدایی باید تمام امتیازها را جمع کرد.
مدافع ملی‌پوش تیم والیبال شهداب یزد در مورد ادامه بازی‌های این تیم در لیگ برتر، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم  بدون توجه به نام حریفان با تمام قوا وارد میدان شویم تا بهترین نتایج را کسب کنیم. شاد کردن دل یزدی‌ها از جمله اهداف ما است که امیدوارم محقق شود. ضمن اینکه به دنبال ارائه بازی زیبا هم هستیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴