تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۸۱۹۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین کلنگ‌زنی احداث واحدهای مسکونی در شهرستان کارون، به تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا اشاره کرد و گفت: در این وضعیت بسیج سازندگی و سپاه در کنار شما ایستاده‌اند و بعد از ساخت این واحدها، باز هم خدمت‌رسانی را ادامه خواهیم داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازپایگاه اطّلاع‌رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز دوشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیین کلنگ‌زنی احداث ۶۱ واحد مسکونی برای آسیب دیدگان آبگرفتگی دیماه ۹۸شهرستان کارون برگزار شد.
در این مراسم، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن دیدار و گفتگو با اهالی منطقه کوت عبدالله از سازمان بسیج سازندگی و سپاه حضرت ولیعصر(عج) منطقه خوزستان به خاطر توجه به محرومان و ساخت واحدهای مسکونی برای آسیب دیدگان قدردانی کرد.
 رضایی گفت: وظیفه اساسی ما پاسداران، پاسداری از اسلام است. پاسداری از اسلام یعنی پاسداری از مردم و پاسداری از کیان ایران اسلامی، پاسداری از ناموس و شرف آحاد ملت. ما خدمتگزاری به مردم را تکلیف الهی می‌دانیم. هرجا که دولت و نهادهای دیگر کم می‌آورند با این که وظیفه ی قانونی ما نیست ولی از نظر دینی و شرعی وظیفه خودمان می‌دانیم که به کمک مردم بیاییم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مردم، صاحبان اصلی حکومت و مستضعفین صاحبان این انقلاب هستند گفت: ما خدمتگذاری به مردم مناطق محروم را وظیفه خود می‌دانیم.
رضایی با اشاره به ویژگی‌های تصریح شده از ولی خدا در قرآن گفت: امیرالمومنین به همراه دیگر صحابه در مسجد در حال خواندن نماز بودند که فقیری تقاضای کمک کرد، حضرت علی(ع) در حالت رکوع انگشترش را به او بخشید.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تنگناهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و تحرکات رژیم صهیونیستی برای نزدیکی به برخی دولتهای عربی اشاره کرد و گفت: در این وضعیت بسیج سازندگی و سپاه پاسداران در کنار شما مردم ایستاده‌اند و ان شا الله بعد از ساخت این واحدها و تحویل به صاحبانشان، باز هم خدمت‌رسانی به شما را با افتخار ادامه خواهیم داد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲