تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۳۸۱۴۱
پژوهشگاه فضایی ایران در راستای اهداف ترویجی خود در حوزه فضا، در هفته جهانی فضا ۲۰۲۰ برگزاری وبیناری با موضوع "ماهواره‌ها چگونه زندگی بشر را بهتر می‌کنند" را در دست اجرا دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازپژوهشگاه فضایی ایران ،  مرتضی نیک‌خو، مدیر دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل مجموعه پژوهشگاه فضایی ایران در راستای اهداف ترویجی خود در حوزه فضا، در هفته جهانی فضا ۲۰۲۰ برگزاری وبیناری با موضوع "ماهواره‌ها چگونه زندگی بشر را بهتر می‌کنند" را در دست اجرا دارد.
وی افزود: فناوری فضایی از سویی، زندگی بشر امروزی را چنان دچار تغییر و تحول بنیادین کرده‌ که به جرات می‌توان گفت زندگی کنونی ما بدون تکنولوزی‌های فضایی بسیار دشوار و غیرممکن است.
نیک خو تصریح کرد: عملکرد ماهواره‌ها روز به روز گسترده‌تر شده و از پایش حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله تا پزشکی از راه دور و حفاظت از محیط زیست، همه و همه توسط ماهواره‌ها و سرویس‌های ماهواره‌ای قابل انجام هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴