تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۳۷۸۰۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه با ۳۰ عنوان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
۰
plusresetminus
برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه هفته دفاع مقدس و افتتاح ۶ خانه محروم
به گزارش بلاغ؛جابر عسگری در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن جلسات شهدای جنگل برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بعثت مجدد اسلام بود، گفت: انقلاب اسلامی اتفاقی که پرچم اسلام  را بعد از واقعه غدیر بالا برد و دوباره به احتزاز در می اورد و اسلام ناب شکل گرفت.

وی با بیان اینکه ما در مقابل تمام کشورهای مستکبر در جنگ بودیم، عنوان کرد: استکبار جهانی فهمید اتفاق بزرگی رقم خورده است، تمام ظرفیت خود را در اشخاصی مانند صدام ریخت و با اشتباه محاسباتی که داشت شکست خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ادامه داد: کل دنیا اعتقادات و معنویت و روحیه عاشورایی مردم ایران را نادیده گرفتند، غافل از این موضوع بودند در حالی که، عملیات والفجر 8 امروز در دانشگاههای نظامی دنیا شیوه این عملیات تدریس می شود.

وی از برگزاری ۲۰۰ برنامه و ۳۰ عنوان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: بخاطر شرایط کرونا محدودیت در برگزاری مراسم داریم، در سال گذشته ۴۰۰ برنامه و ۵۰ عنوان برنامه داشتیم و هر پایگاه برنامه جدا داشتند.

عسگری از برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرد: ویزیت رایگان در دو بخش مانند روستای نیاک و ویزیت رایگان جامعه پزشکی در رضوان ۳۸ و امت اباد، خدمات رایگان پزشکی تخصصی و فوق تخصصی و دیگر خدمات پزشکی و پرستاری ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، توزیع 313 بسته معیشتی و لوازم تحریر، توزیع کمک مومنانه، برگزاری جام دیچیتال، گشت رضویی، یادواره شهدا مدرسه شاهد، برگزاری نشست روشنگری، برگزاری مسابقه مقاله نویسی در خصوص دفاع مقدس، برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت رقیه س، برگزاری همایش روز سرباز، برگزاری کاروان حماسی خودرو، افتتاح طرح ابرسانی روستای لاسم، رزمایش نمایش اقتدار، برگزاری مسابقات قران افتتاح کانون بسیج دانشگاه شمال و .. می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل توجه به ساخت خانه های محروم را لازم و ضروری خواند و اظهار کرد:  در این زمینه هرچقدر فعالیت کنیم باز هم نیاز داریم، در این هفته یک چهار واحده و دو تک واحده افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: چهل سالگی دفاع مقدس باید با برنامه های سنگین تر رگزار می شد،اما بخاطر شرایط کرونا باید رعایت کنیم وتمام مراسمات با رعایت پرتوکل ها برگزار شود.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: رسانه ها همیشه در وسط میدان هستند و کمتر تیتر می شوند، از ابتدای شروع کرونا نقش اساسی داشتند و در انعکاس کاستی ها و اطلاع رسانی به خوبی فعالیت کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲