بازار خرید طلای نو همچنان راکد؛

سقوط بورس، بازار سکه و طلای دست دوم را داغ کرد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۳۶۷۱۵
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به تداوم روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طی روزهای آتی، گفت: سرمایه‌گذاران پس از خروج از بورس در حال سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سکه و دلار هستند و با این روند، بازار خرید سکه و طلای دست دوم داغ شده است.
۰
plusresetminus
سقوط بورس، بازار سکه و طلای دست دوم را داغ کرد
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا و سکه طی روز جاری، اظهار کرد: با شرایط فعلی بازار، بنظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار طلا از اینی که هست هم بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: قیمت طلا به نسبت روزهای گذشته، روند صعودی دارد، چرا که نرخ دلار طی این روزها دائما روند صعودی داشته و قیمت ان در بازار امروز از مرز 25 هزار تومان گذشته است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، با اعلام قیمت 11 میلیون و 500 هزار تومانی سکه امامی، خاطرنشان کرد: نیم سکه با قیمت 5 میلیون و 700 هزار تومان و ربع سکه با قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان نرخگذاری شد.

نصیری قیمت هر گرم طلا را طی روز جاری، یک میلیون و 118 هزار تومان اعلام کرد و افزود: پیش بینی ما روند صعودی قیمت‌ها رد روزهای آتی است.

وی با بیان اینکه سقوط و افت بازار بورس، اثر مستقیمی بر بازار سکه و طلا داشته است؛ تصریح کرد: سقوط بورس، بازار سکه و طلای دست دوم را داغ کرده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران، تاکید کرد: روند بورس به‌ویژه طی سه ماهه نخست امسال به نحوی بود که همه می‌پنداشتند این روند صعودی و با سوددهی بالا است، اما اکنون به یکباره سیر نزولی آن آغاز شده است و با بی اعتمادی، غالبا فروشنده شده‌اند.
 
این فعال صنفی می‌گوید: سرمایه‌گذاران پس از خروج از بورس در حال سرمایه‌گذاری در بازار طلا، سکه و دلار هستند و با این روند، بازار خرید سکه و طلای دست دوم داغ شده است.
 
نصیری متذکر شد: فعلا بازار خرید طلای نو همچنان کساد و راکد است، اما بازار طلای دست دوم و آب شده به راه افتاده است و معاملات در این بازار، تکان خورده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴