به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس؛

۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی تکریم می‌شوند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۳۶۶۴۹
معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به برگزاری همایش تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی، گفت: تکریم از رزمندگان در سطح شهرها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.
۰
plusresetminus
۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی تکریم می‌شوند
به گزارش بلاغ، حسین حسن‌نژاد در سومین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس برگرفته از قیام عاشورا و معدنی از رشادت‌ها و ارزش‌ها بوده و جلیل از رزمندگان و کسانی که در این حماسه نقش‌آفرین بودند پراهمیت‌ترین کار است.

وی افزود: نقش حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس در تاریخ فوق‌العاده است، پاسداشت و بزرگداشت از فرزندان غیور انقلاب که در این دوران درخشیدند، وظیفه همگان است و باید در فضای رسانه‌ای نیز تبیین شود.

حسن‌نژاد با اشاره به برگزاری همایش تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده مازندرانی، گفت: تکریم از رزمندگان در سطح شهرها و بخش‌ها آن طور که شایسته و در خور شأن این عزیزان است به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

در ادامه سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز به نقش‌آفرینی مردم و رزمندگان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: مراسم تکریم از ۱۰۰ هزار رزمنده استان به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

*۳۱ شهریور زمان تکریم از ۵ هزار رزمنده مازندرانی

وی اعلام کرد: زمان برگزاری مراسم نمادین، ۳۱ شهریور همزمان با سراسر کشور و از تکریم ۵ هزار رزمنده استان در این برنامه است، مراسم متمرکز در سالن غدیر سپاه کربلا با حضور ۲۵۰ نفر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ملکی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان‌ها نیز ۲۵۰ رزمنده همزمان در مراسم حضور پیدا خواهند کرد، در این بازه زمانی از رزمندگان، بسیجیان، هنرمندان، زنان، مدافعان حرم، روحانیون، پزشکان، اصناف، پشتیبانی جنگ و کسانی که به نوعی در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند با توجه به وضعیت کرونایی به صورت حضوری و غیرحضوری در سطح شهرها، بخش‌ها و روستاها تکریم به‌عمل خواهد آمد.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاع مقدس استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خبر داد و گفت: همچنین این نمایشگاه به صورت ثابت و سیار در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴