تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۴۳۶۶۰۹
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم استان گفت: وی به تحمل سه سال حبس و ۱۴۸ ضربه شلاق و اقامت اجباری در مناطق محروم محکوم شده است.
۰
plusresetminus
۳ سال حبس و ۱۴۸ ضربه شلاق/فرد هتاک 2 سال الزام به اقامت اجباری در مناطق محروم شد
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفتگویی با اشاره به صدور حکم محکومیت فرد هتاک به مردم مازندران، گفت: در پی انتشار کلیپی در اواسط هفته گذشته در فضای مجازی مبنی بر توهین به مردم مازندران با رصد نیروهای اطلاعاتی، عامل هتاکی بازداشت و پس از پیگیری‌های متعدد دستگیر و متهم جهت رسیدگی به جرم ارتکابی تحویل مراجع قضائی استان شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: با تشکیل پرونده در حوزه قضائی مرزن آباد، متهم بابت تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا مجموعاً به تحمل سه سال حبس و ۱۴۸ ضربه شلاق تعزیری و مجازات تکمیلی منع اقامت و تردد در استان‌های ساحلی شمال کشور و اقامت اجباری در مناطق محروم به مدت دو سال نیز محکوم شد.

اکبری تصریح کرد: با توجه به اظهار ندامت متهم، نیمی از مجازات حبس وی، به صورت مراقبتی با الزام به انجام کارگری برای احداث مسکن ایتام و نیازمندان اجرا خواهد شد.

وی تاکید کرد: دستگاه قضائی استان با هرگونه ناهنجاری و اهانت که موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شود جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد و در این مسیر هیچ گونه مماشاتی ندارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴