تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۴۳۵۴۰۸
فرمانده سپاه کربلا از ساخت ۳ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط سپاه کربلا در سال جاری خبر داد.
۰
plusresetminus
ساخت 3 هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط سپاه کربلا
به گزارش بلاغ، سرهنگ سیاوش ر دیدار با تقوی مدیر عامل بانک مسکن استان مازندران با اشاره به همکاری سپاه با بانک مسکن در راستای ارائه خدمات به بسیجیان، گفت:با توجه به ظرفیت استان  و منابعی که در اختیار بانک‌ها قرار دارد، میتوان در توسعه و پیشرفت استفاده کرد.
 
مسلمی از ساخت ۳ هزار واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی در سال جاری هم خبر داد و افزود: قطعا ساخت واحد‌های مسکونی به بانک مسکن و بخش تسهیلات مربوط خواهد شد.
 
در ادامه تقوی مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران با اشاره به اینکه بانک مسکن ۹۰ درصد از تسهیلات بانکی خود را فقط در حوزه تخصصی مسکن ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: با ارائه تسهیلات می‌توان باعث رونق  اشتغال شد.
 
وی به تسهلات وام ازدواج هم اشاره کرد و افزود: بانک مسکن تنها بانکی است که تعهد تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی به ۱۶۰ هزار واحد را به مردم داده است.

تقوی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه ایجاد اشتغال و ساخت مسکن برای جوانان، اشاره کرد و یادآور شد: رسالت بانک مسکن تامین منابع در امور مسکن می‌باشد و با توجه به اینکه مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و در بخش رهن و اجاره مسکن با مشکل مواجه شدند، کمک‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران در پایان با بیان این مطلب که ۵۰ میلیون تومان به سیل زدگان کمک کردیم، خاطرنشان کرد: همکاران بسیجی بانک مسکن، بسته‌های معیشتی بهمراه بسته‌های بهداشتی را تهیه و به نیازمندان اهدا کردند.
 
سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بانک مسکن در سیل سال ۹۸ و در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی داشته است، گفت: انتظار می‌رود بانک مسکن در حوزه محرومیت زدایی بصورت جدی وارد شده و همچنین در نهضت کمک مومنانه با مجمع خیرین و بسیج سازندگی همکاری و هم افزایی خوبی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴