تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۳۴۹۹۲
عضو کمیته مزد شورای عالی کار با بیان اینکه وزیر رفاه گفتند دولت میزان افزایش حق مسکن را قبول دارد، گفت: اگر دولت این طرح را قبول دارد چرا تصویب نمی‌کند.
۰
plusresetminus
عضو شورای عالی کار: دولت افزایش حق مسکن کارگران را قبول دارد اما تصویب نمی‌کند
به گزارش بلاغ، محمدرضا تاجیک درباره حق مسکن کارگران گفت: همچنان پیگیر هستم و به ما هم می‌گویند ان‌شاءالله به زودی به تصویب می‌رسد. آخرین اطلاع ما از وضعیت حق مسکن این است که وزیرکار طی مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این مصوبه در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده اما هنوز در دولت نهایی نشده است.

وی افزود: چند ماه از سال جدید گذشته است و هنوز حق مسکن 200 هزار تومانی کارگران که شورای عالی کار یک ماه پیش آن را مصوب کرده بود پرداخت نشده. مقرر بود این حق مسکن از ابتدای تیرماه پرداخت شود و این درحالی است که در چند ماه اخیر قیمت و اجاره‌بهای مسکن وضعیت سرسام‌آوری پیدا کرده.

عضو کمیته مزد شورای عالی کار افزود: وزیر با این کار, وقت‌کشی می‌کند تا از باری که بر دوشش است شانه خالی کند.در شورای عالی کار صحبت این بود که وزیر گفتند که افزایش حق مسکن مورد قبول دولت است. واقعاًً‌عجیب است که در حال حاضر صحبت از پاس‌کاری مصوبه افزایش 200 هزار تومانی حق مسکن بین کمیسیون‌های دولتی و دولت می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴