تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
کد مطلب : ۴۳۴۹۴۶
معاون کل وزارت بهداشت گفت: در حالیکه برخی اعتقاد دارند باید با تعطیل کردن کارها از شیوع کرونا جلوگیری کرد بسیاری هر هفته به شمال می روند و باعث گسترش ویروس کرونا می شوند.
۰
plusresetminus
مسافرت آخر هفته تهرانی‌ها به مازندران افزایش کرونا را به دنبال دارد/سفر به مازندران ممنوع
به گزارش بلاغ، ایرج حریرچی در گفت و گو با خبرنگار ما درخصوص مسافرت مردم در ایام تعطیل به شمال کشور گفت: متاسفانه ما شاهد مسافرت های تفریحی بیش از حد مردم به شمال هستیم به صورتی که در بعضی از مواقع جاده های منتهی به شمال کشور به خصوص مازندران از ترافیک پرحجمی برخوردارند.
 

معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه نباید مردم انتظار داشته باشند تا همه فعالیت های اقتصادی و کسب و کارها تعطیل شود ولی آنها همچنان به مسافرت های خود بپردازند، گفت: مازندران به دلیل اینکه به تهران نزدیک است، مقصد مسافرت بسیاری از مردم می باشد و همین امر باعث می شود تا بسیاری در آخر هفته این منطقه را برای مسافرت انتخاب کنند و این در حالی است که خود مازندران از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز است و مردم نباید با مسافرت به این نقطه جان خود و سایر هموطنان را به خطر بیندازند.
 

حریرچی با تاکید بر اینکه ما باید همچنان زندگی کردن با کرونا را ادامه دهیم، گفت: مردم باید حوصله به خرج دهند و از رفتاری که باعث می شود تا این ویروس خطرناک شیوع بیشتری یابد، خودداری کنند.
 

وی با تاکید بر اینکه تنها راه جلوگیری از انتشار و شیوع این ویروس در حالی که واکسن و داروی موثری برای کرونا عرضه نشده است، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک است، گفت: تهران نیز یکی از کانون های شیوع و گسترش این بیماری می باشد و باید مردم تهران به دلیل اینکه مردم همه کشور به آن رفت و آمد دارند از حضور در تجمعات خودداری نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴