تاریخ انتشارجمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۳۴۸۳۸
شهردار منطقه یک تهران گفت: منطقه یک تهران به سبب موقعیت استقرار جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی، طبیعی، اقتصادی و نوع مخاطبین از مناطق حساس و ویژه، در موضوعات خبری است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از پایگاه خبری شهر، سید حمید موسوی - شهردار منطقه یک تهران در دیدار  با امید محدث - معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران که با حضور محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی و کارشناسان خبر و رسانه ای این منطقه برگزار شد، با بیان مطلب فوق گفت: موقعیت خاص منطقه یک ضرورت دقت در انجام وظایف قانونی و خدمت رسانی به شهروندان را دو چندان کرده و نیازمند اطلاع رسانی و انعکاس شفاف و به موقع اخبار اقدامات اجرایی است.
او ضمن تقدیر از عملکرد رسانه ای مرکز ارتباطات شهرداری تهران افزود: خوشبختانه در دوره مدیریتی جدید، امور رسانه ای شهرداری با تخصص، تدبیر و عقلانیت مورد نیاز راهبری می شود که جای تحسین و تشکر دارد و بدنه رسانه ای منطقه یک نیز دارای نیروهای حرفه ای، کوشا و با تجربه است.
امید محدث معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز گفت: مدیریت رسانه ای در سازمانی چون شهرداری با توجه به تعدد روابط عمومی های زیر مجموعه، کار آسانی نیست و سختی ها و ظرافت های کاری خود را می طلبد که روابط عمومی منطقه یک با بازخوردهایی که از عملکردش دریافت شده است و دقتی که شهردار این منطقه در امور رسانه ای دارد، از جایگاه خبری قابل دفاعی برخوردار است.
محمدرضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز افزود: در هفته خبرنگار اقدامات ویژه ای در حوزه خبر و  رسانه در منطقه یک انجام شده که یکی از مهمترین آنها رونمایی از پرتال جدید شهرداری منطقه یک است که در آن به دسترسی آسان شهروندان به خبر و اطلاعات، مد نظر قرار گرفته است.
او با اشاره به عملکرد بخش رسانه  روابط عمومی شهرداری منطقه یک گفت: در تعامل با خبرنگاران سعی شده با توجه به اهمیتی که شهردار منطقه یک به حوزه خبر و رسانه دارد ارتباط مناسب و دو طرفه با اصحاب رسانه برقرار و نیازهای خبری شهروندان در اسرع وقت اطلاع رسانی شود.
او افزود: در چهار ماهه ابتدای سال ۹۹، بیش از ۱۰۰ عناوین خبری به رسانه ها و ۸۳۸ عنوان خبری در کانال خبری منطقه یک ارسال شده که بازتاب آنها بیش از ۴۵۰ خبر در روزنامه ها و یک هزار و ۸۲۵ خبر در خبرگزاری و پایگاه های خبری و ۳ هزار و ۹۰۰ خبر در شبکه های اجتماعی بوده است که نتیجه این انعکاس ها بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ صفحه بولتن خبری در این مدت است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲