مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا عنوان کرد

افزایش 100 درصدی تولیدات بخش کشاورزی با اجرای الگوی بهره وری

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۳۴۵۸۱
مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا از افزایش 100 درصدی تولیدات بخش کشاورزی با اجرای الگوی بهره وری خبر داد و گفت:امسال با کار دانشی و همکاری با دانشگاه کشاورزی توانستیم ۱۰۰ درصد بهره وری را در ۸ روستا با ۳۰ کشاورز در بخش تولید گندم داشته باشیم.
۰
plusresetminus
افزایش 100 درصدی تولیدات بخش کشاورزی با اجرای الگوی بهره وری
به گزارش بلاغ، محمد آهنگران در جلسه قرارگاه نهضت جهش تولید با اشاره به ماموریت قرارگاه پیشرفت و آبادانی اظهار کرد:این قرارگاه در سه نقطه مشغول خدمات رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه در جهش تولید اگر یک نگاهی عمومی وجود داشته باشد، به قشر محروم و مستضعف هم مربوط خواهد شد، افزود:‌با توجه به شرایط اقتصادی کشور، مطئمنا فشار معیشتی بر قشر مستضعف و محروم زیاد است،   لذا قرارگاه در دو محور انجام وظیفه میکند.

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا  حوزه عمرانی را یکی از محور‌ها دانست و اضافه کرد: ما در حوزه عمران به زیرساخت‌های تولید توجه کردیم و برای امسال چند پروژه در این زمینه هم اجرا شد.

به گفته آهنگران در حوزه آب و برق رسانی به روستا‌های بالا دست  با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی، توانستیم به مردم این منطقه خدمت کنیم.

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا با اعلام اینکه ما یک دستگاه حمایتی تسهیلگر هستیم، تصریح کرد:‌در حوزه عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تولیدات کشاورزی کار‌های برگزاری صورت گرفته است.

آهنگران در ادامه ماموریت دیگر این قرارگاه را حوزه معیشتی و اشتغال خواند و گفت: در این حوزه هم با توجه زنجیره تولیدات، باید به اولویت‌ها که تامین بازار تولیدات است، نگاه کرد.

 مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه کربلا با بیان اینکه امسال با کار دانشی و همکاری با دانشگاه کشاورزی توانستیم ۱۰۰ درصد بهره وری را در ۸ روستا با ۳۰ کشاورز در بخش تولید گندم داشته باشیم، افزود: با احصا مشکلات این روستا در تولید گندم، توانستیم افزایش صدردصدی تولید گندم را در ۵ هکتار داشته باشیم و امروزه هم مردم اعلام آمادگی کردند که در ۶۰ هکتار مدل بهره وری را اجرا کنیم.

آهنگران در همین رابطه با اشاره به اینکه نقطه هدف ما برای ۲ هزار هکتار در افزایش تولید گندم می باشد، خاطرنشان کرد:در حوزه تولید گیاهان دارویی هم ۵۰ هکتار زیر کشت رفت و توانستیم در جهش تولید گام خوبی برداریم .

به گفته این مسئول اگر حمایت‌ها لازم صورت گیر در بخش دام سبک و صنایع دستی هم شاهد جهش تولید هستیم.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴