پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:وقتی هر سال ۱۵ یا ۱۶ بازیکن از استقلال جدا می شوند حتماً منافعی برای یک عده‌ در کار بوده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگار  در خصوص دلایل موفقیت پرسپولیس طی سال های اخیر و اینکه چرا با وجود تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس این تیم موفق شده به نتایج مطلوبی دست پیدا کند اظهار داشت: مهمترین مسئله بحث ثبات است که در تیم فوتبال پرسپولیس انجام شده است.
وی افزود: اگر به نقل و انتقالات سال گذشته استقلال دقت کنید بیش از ۱۵ بازیکن از این تیم جدا شدند و تعداد زیادی بازیکن جدید به استقلال پیوستند. مطمئناً هماهنگ کردن این نفرات برای سرمربی کار سختی است و وقتی یک تیم دچار تغییرات پی در پی می شود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم خواهد کرد.
پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه نفراتی مثل گرشاسبی، طاهری، عرب، انصاری‌فرد و رسول پناه نیز در پرسپولیس طی سال های اخیر مدیریت کرده اند اما به ترکیب این تیم دست نخورده است گفت: پرسپولیس در این سال ها فقط دو یا سه بازیکنش را تغییر داده و مطمئناً این موضوع به قهرمانی های پی در پی این تیم کمک کرده است.
فریبا در خصوص اینکه دلایل تغییرات پی در پی تغییرات در ترکیب استقلال را چگونه توصیف می کند عنوان کرد: باید در مورد این قضیه تحقیقات زیادی صورت بگیرد و مشخص شود چه کسانی از این همه جابجایی منافع داشتند. وقتی هر سال ۱۵ یا ۱۶ بازیکن از استقلال جدا می شوند حتماً منافعی برای یک عده‌ در کار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی شفر به استقلال آمد بازیکنانی مثل الحاجی گرو، نویمایر و بویان را به استقلال آورد، از اینگونه نفرات در لیگ دسته اول فوتبال کشور زیاد داریم که در حد و اندازه این بازیکنان خارجی بودند. باید از مدیریت استقلال سوال کرد که چرا زیر بار جذب چنین نفراتی رفته و بر اساس چه معیاری با این بازیکنان قرارداد بسته است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: عدم ثبات تیمی و همچنین مشکلاتی که در مورد جذب بازیکنان و یا جدایی آنها به وجود می‌آمد دلایل اصلی ناکامی استقلال و از طرف دیگر موفقیت تیم پرسپولیس است. اگر ما می‌گویم فرهاد مجیدی باید چند سال سرمربی استقلال باشد، به خاطر همین موضوع است. اگر یک مربی چند سال در یک تیم باشد می‌تواند از نظر فنی شاکله تیمی خود را بشناسد و از طرف دیگر مثل حالا نفرات جوانی را به استقلال اضافه کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲