تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۹۰۱
نماینده سابق پارلمان کویت تصریح کرد که صهیونیسم جهانی با هدف تضعیف مسلمانان در راستای تحقق اهداف خود، بذر اختلاف میان سنی و شیعه را می‌کارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«فیصل الدویسان» عصو سابق مجلس الامه (پارلمان) کویت تایید می‌کند که رسانه‌های صهیونیستی به کاشتن بذر فتنه و اختلاف میان اهل سنت و شیعیان با هدف تضعیف همه مسلمانان و فراموش کردن دشمن حقیقی آنها که صهیونیست‌ها هستند، مشغولند.
وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری عراقی «المعلومه» تصریح کرد:  صهیونیست‌ها هیچ مشکلی با شیعیان ندارند تا زمانی که آنها به امور سطحی و تشریفاتی و صوری مشغولند و اصولی که به خاطر آن خون امام حسین (علیه السلام) در راه مقاومت با ظلم و ظالمین ریخته شده را رها کرده‌اند.
این نماینده کویتی افزود: رسانه‌های صهیونیستی با هدف تضعیف همه مسلمانان و فراموش شدن دشمن حقیقی آنها که صهیونیست‌ها هستند، در حال کاشتن بذر فتنه و تعمیق اختلافات میان سنی و شیعه هستند.  صهیونیست‌ها شبانه روز برای اجرای طرح خود تلاش می‌کنند اما امت ما از طرح حقیقی خود در همسو کردن تلاش‌ها و توسل به وحدت اسلامی و عربی در مقابل طرح‌های فتنه‌انگیزانه ناگهانی دورنگه داشته شده‌اند.
الدویسان توضیح داد: صهیونیسم جهانی نه تنها اسلام را هدف قرار داده که می‌خواهد نوع جدیدی از اسلام را به مسلمانان بقبولاند. تنها تشیع را هدف قرار نداده بلکه کلیه مذاهب اسلامی  از جمله تسنن را هدف قرار داده و تا زمانی که این مذاهب قدس را قبله‌نما و قطب‌نمای خود و حرکت خود بدانند، از سوی صهیونیست‌ها هدف قرار می‌گیرند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲