تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۳۳۸۸۹
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از آغاز سومین پویش ملی مشق احسان و ارسال یک میلیون بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی برای توزیع در مناطق محروم کشورخبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ صبح امروز و درآستانه بازگشایی مدارس، سومین پویش ملی و سراسری "مشق احسان" باهدف جذب مشارکتهای مردمی و توزیع کیف و لوازم‌التحریر ایرانی درمناطق کم‌برخوردار کشور، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.
محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دراین مراسم که در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار شد با اشاره به توزیع یک میلیون بسته کیف و نوشت افزار دراین مرحله افزود: ارزش هرکدام ازاین بسته‌ها ۱۵۰ هزار تومان برآورد شده و اعتبار کل محموله ۱۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.
وی درخصوص نحوه توزیع این بسته‌ها نیزگفت: ۵ هزار گروه جهادی و مردمی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور این بسته‌ها را درمناطق کم‌برخوردار بصورت رایگان توزیع خواهند کرد.
مخبر خاطرنشان کرد: تمام اقلام این کیف و نوشت‌افزارها کاملا ایرانی هستند و برای تأمین این اقلام ۱۰۰ کارگاه کوچک تعطیل شده، احیا شدند و ۳۰ کارگاه جدید نیز راه‌اندازی و 2هزار شغل جدید ایجاد شد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: در راستای تحقق کامل عدالت آموزشی، تاکنون ۱۳۰۰ مدرسه درمناطق محروم احداث و تحویل وزارت آموزش و پرورش داده‌ایم.
مخبر خاطرنشان کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ مدرسه دیگر نیز تحویل آموزش و پرورش میشود.
مخبر از طرح ستاد اجرایی فرمان امام برای اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم نیز خبرداد و افزود: باتوجه به شرایط کرونا و برگزاری کلاسهای درس به صورت آنلاین و اینترنتی، بزودی ۱۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان این مناطق اهدا خواهیم کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲