برنامه لیگ به سود فولاد و تراکتور

نساجی تعیین کننده‌ترین تیم هفته‌های آخر لیگ

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد مطلب : ۴۳۳۳۳۹
استقلال و سپاهان طی 9روز 2بار به مصاف هم می‌روند و این کاملا به سود رقبای آنهاست
۰
plusresetminus
نساجی تعیین کننده‌ترین تیم هفته‌های آخر لیگ
به گزارش بلاغ، استقلال با برتری 2بر صفر مقابل پارس‌جنوبی 3امتیاز بسیار حساس را از این بازی عقب‌افتاده بیرون کشید؛ 3امتیاز باارزشی که آبی‌ها را بعد از مدت‌ها به رتبه دوم جدول رساند. 

جالب است که تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر امتیازات خانگی را از دست می‌دهد و پیروزی‌هایش را خارج از خانه به‌دست می‌آورد. مجیدی از زمان نشستن روی نیمکت استقلال تا پیش از دیدار با نفت آبادان هیچ‌یک از بازی‌های خارج از خانه‌اش را نبرده بود اما حالا سه چهار هفته‌ای هست که فقط در خارج از تهران پیروز می‌شود.

آبی‌پوشان در بازی بعدی میزبان سپاهان هستند که هم‌امتیاز با آنها در رتبه سوم نشسته و به نفع فرهاد مجیدی است که بردن در ورزشگاه آزادی را هم بعد از مدت‌ها به‌خاطر بیاورد. تساوی استقلال و سپاهان به سود تراکتور خواهد بود که آماده است تا با بردن پیکان از هر دوی این تیم‌ها سبقت بگیرد.
 
 اما در همان شبی که استقلال در جم 45امتیازی شد، فولاد هم می‌توانست در قائمشهر به همین امتیاز برسد تا شاهد حضور 4تیم 45امتیازی در جدول باشیم. اتفاقا شاگردان نکونام تا دقیقه80 به نتیجه دلخواه و 3امتیاز بازی رسیده بودند اما کام‌بک نساجی که با کلی جنجال و حاشیه داوری همراه بود، فولادی‌ها را روی همان امتیاز 42متوقف نگه داشت. این از نکات جالب هفته‌های اخیر است که نساجی با محمود فکری توانسته نقش مهمی در معادلات بالای جدول و رقابت مدعیان سهمیه ایفا کند. تیم فکری تراکتور را در تبریز شکست داد، استقلال را در تهران متوقف کرد و حالا فولاد را هم شکست داده است. نساجی در هفته‌های باقیمانده با سپاهان و شهرخودرو هم بازی دارد و صابونش به تن این دو مدعی نایب‌قهرمانی هم خواهد خورد. 

سپاهان و شهرخودرو علاوه بر رویارویی با نساجی که این روزها شکست‌ناپذیر شده، یک بازی مستقیم هم روبه‌روی یکدیگر دارند و با استقلال هم باید بازی کنند. همین نکته باعث می‌شود شانس 3تیم استقلال، سپاهان و شهرخودرو را نسبت به 2 رقیب دیگر پایین‌تر بدانیم؛ یعنی نسبت به فولاد و تراکتور که هم بازی‌های مستقیم با تیم‌های بالای جدول را انجام داده‌اند و هم بازی با حریف چغری به نام نساجی را در پیش ندارند. فراموش نکنیم که فولاد یک بازی عقب‌افتاده هم دارد و می‌تواند 3امتیازی که از رقبا عقب افتاده را در مقابل نفت مسجدسلیمان جبران کند.

در این بین سازمان لیگ تاریخ 20مردادماه را برای بازی عقب‌افتاده استقلال و سپاهان در جام‌حذفی اعلام کرده تا برنامه این دو تیم باز هم نسبت به دیگر رقبا سخت‌تر و پیچیده‌تر شود. استقلال باید 11مرداد در لیگ‌برتر با سپاهان بازی کند، 16مرداد به مصاف شهرخودرو برود و 20مرداد در جام‌حذفی دوباره مقابل سپاهان بایستد. سپاهان هم در فاصله 2بازی با استقلال، باید در روز 16مرداد از نساجی قائمشهر میزبانی کند؛ یک برنامه سنگین و فشرده برای مجیدی و قلعه‌نویی که احتمالا سودش بیشتر از هر کسی به نکونام و ساکت الهامی خواهد  رسید.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴