وضعیت قرمز کرونایی در شهرهای مازندران؛

بستری 1921 بیمار کرونایی در مازندران/ماسک فراموش نشود

تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۳۲۵۸۸
با شناسایی 368 بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مازندران به یک هزار و 921 نفر رسید.
۰
plusresetminus
بستری 1921 بیمار کرونایی در مازندران/ماسک فراموش نشود
به گزارش بلاغ، بر اساس آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل، با شناسایی 368 بیمار جدید، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان به یکهزار و 921 نفر رسید..

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت: 24 ساعت گذشته 312 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و 267 نفر ترخیص شدند.

عباس موسوی افزود: یکهزار و 610 بیمار مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و 264 بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش 57 بیمار کرونایی جدید 24 ساعت گذشته در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 47 بیمار با بهبودی نسبی مرخص شدند.

وی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را 311  نفر اعلام کرد و افزود: 43 نفر با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به آمار نگران کننده افزایش بستری شده‌های کرونایی در بیمارستان ها، گفت: قرار گرفتن افراد در تجمعات، سفر‌های غیر ضروری و جدی نگرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی باعث شد تا مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴