رئیس اداره امور عشایر مازندران گفت: ۲۰۰ پنل خورشیدی در مرحله اول در اختیار عشایر سطح استان قرار می‌گیرد که درصورت گرفت موافقت‌نامه طی 20 روز یا یک ماه آینده انجام می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیدصمد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: باتوجه به غربالگری انجام شده و پیگیری‌هایی که داشتیم هنوز گزارشی از ابتلا به کرونا در میان عشایر مازندران نداشتیم که به‌دلیل سبک زندگی آنان برمی‌گردد.
وی با اشاره به حضور عشایر مازندران در مراتع سطح مازندران، افزود: درحال انجام پروژه آب‌رسانی به ۶۳ مرتع از گلوگاه تا رامسر هستیم تا مشکل آب شرب عشایر و دام برطرف شود.
رئیس اداره امور عشایر مازندران با بیان اینکه پروژه آب‌رسانی مربوط به سال ۹۸  بوده است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه این پروژه باید در فصل ییلاقات انجام شود دو ماهه است که آغاز شده و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
این مسؤول با اعلام اینکه اعتبار این پروژه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل منابع ملی تامین شده است، اظهار کرد: همچنین حدود ۴۰ پنل خورشیدی از محل تملک استانی به‌صورت رایگان در اختیار عشایر استان قرار گرفته است.
کاظمی یادآور شد: قرار است ۲۰۰ پنل خورشیدی در مرحله اول در اختیار عشایر سطح استان قرار گیرد که درصورت گرفت موافقت‌نامه طی 20 روز یا یک ماه آینده انجام خواهد شد.
وی در پایان گفت: 5 هزار و 920 خانوار عشایر در مازندران شناسایی شدند که عمده جمعیت آنان در شهرهای آمل، سوادکوه، بابل و ساری حضور دارند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴