تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۳۲۰۲۵
فرماندهی الحشدالشعبی در استان دیالی از آغاز عملیات پاکسازی مناطق شمالی این استان از تروریست‌های داعش خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«احمد التمیمی» از فرماندهان الحشدالشعبی امروز (سه شنبه) گفت که نیروهای این نهاد نظامی عملیات پاکسازی منطقه «الصفره» در شمال استان دیالی را از صبح امروز آغاز کرده‌اند.
او به وبگاه المعلومه گفت که نیروهای تیپ «نداء دیالی» با پشتیبانی نیروهای گردان پنجم ارتش عراق، به عملیات وسیعی در منطقه «الصفره» در شمال استان دیالی دست زده‌اند.
التمیمی افزود: «این عملیات پس از حمله خمپاره‌ای داعش به یکی از مقرهای الحشدالشعبی در منطقه "الصفره" که نشان از وجود عناصر داعش در این منطقه داشت، آغاز شد و یگان مهندسی الحشد الشعبی نیز تا کنون توانسته سه مین کار گذاشته شده در اطراف جاده "النسیمیه" را خنثی کند.»
«عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق نیز در اواخر نیمه شب گذشته (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای امنیتی توانسته‌اند مسئول اطلاع‌رسانی گروهک تروریستی داعش را در استان کرکوک دستگیر کنند. (جزئیات بیشتر)
با وجود اینکه عراق در نهم جولای ۲۰۱۷ (۱۸ تیر ۱۳۹۶) از آزادسازی موصل و پایان حضور رسمی تروریست‌های داعش در این کشور خبر داد، اما هسته‌های خاموش داعش به خصوص در ماههای گذشته به فعالیت خود افزوده و به ویژه در استان‌های کرکوک، صلاح‌الدین و دیالی دست به حملات تروریستی زده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴