تاریخ انتشارجمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۲۸۳۶۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه احداث یک پارک قرآنی را به عنوان یک از نیازمندی‌های شهرستان برشمرد و گفت: ما باید امکانات لازم برای همراهی و آموزش جوانان را فراهم کنیم.
۰
plusresetminus
پارک قرآنی در سوادکوه احداث شود/در فضای تبلیغات مجازی دچار ضعف هستیم
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه ضمن گرامیداشت هفته تبلیغات اسلامی اظهار کرد:ما میراث‌دار جریان بزرگ تبلیغی هستیم، میراث‌دار شهدایی که تا پای جان پای حفظ ارزش‌های این انقلاب ایستاده‌اند. 
 
وی با بیان اینکه وظیفه ما تنها تبلیغات در محیط اطراف ما نیست و هدف را باید صدور انقلاب در کل دنیا قرار دهیم، افزود: روزی تصور اینکه در کنار کاخ سفید صدای اذان و یاحسین شنیده شود در حد آرزو و مورد تمسخر غربی‌ها بود، ولی امروز  از کنار کاخ سفید سفید صدای اذان به گوش می‌رسد، هدف ما برگزاری نماز در خود کاخ سفید است.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی با موفقیت و سربلندی ایام کرونایی را تا این لحظه سپری کرد، گفت:در جشن چهل سالگی انقلاب وقتی ایران مدعی قدرت برتر منطقه بود مورد تمسخر قرار گرفت اما آزمون کرونا ثابت کرد ایران یک ابرقدرت در دنیا است و بحران کرونا را با شرایط  سخت تحریم‌ها و اقتصادی به نحو احسنت مدیریت کرده است، این در حالی است که کشورهای غربی عاجز ماندند.
 
این مسئول با اشاره به حرکت کشتی‌های ایرانی به سمت کشور ونزوئلا که نشان دهنده قدرت کشور ایران است،افزود: کشوری که پشتوانه عظیم معنونی و قرآنی دارد هیچگاه تهی نمی‌شود و به پوچی نمی‌رسد.
 
صداقتی با اشاره به اینکه در فضای تبلیغات مجازی دچار ضعف هستیم، تصریح کرد:در ایام کرونا این خلا حس شد که فعالیت ما در دنیای مجازی که امروز به فضای حقیقی زندگی‌ها تبدیل شده با کمبودهایی مواجه است، باید سواد رسانه‌ای افراد با آموزش‌ها مناسب ارتقاء یابد.
 
وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت‌های عظیمی در جامعه دارند و می‌توانند با مطالبه‌گری و انتقاد صحیح در جهت توسعه کشور گام بردارند، افزود:پویش‌هایی که خبرنگاران در ایام کرونا به راه انداختند موجب شد تا میلیاردها تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شود، در اجرای طرح‌های پیشگیرانه رسانه‌ها نقش‌آفرین بودند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه ما نباید میدان تفرجگاه‌ها و فضاهای گردشگری را خالی و فضا را برای جولان بی‌حجابی و بی اخلاقی‌ها باز کنیم، اظهار کرد:به بهانه اینکه در شان ما نیست میدان را برای سوءاستفاده گران خالی نکنیم، خود را از عناوین کذب و پست‌ها رها کنیم و به عنوان یک فرد در اجتماع به رسالت دینی و تبلیغی خود عمل کنیم، عنوان تراشی‌های کذب خود در جامعه یک آسیب محسوب می‌شود.
 
این مسئول احداث یک پارک قرآنی را به عنوان یک از نیازمندی‌های شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد:ما باید امکانات لازم برای همراهی  و آموزش جوانان را فراهم کنیم، با احداث یک پارک قرانی که آیتم‌های مشاوره، کتابخانه، موسیقی دینی زیبا، فضاسازی مناسب که طرح‌های مهندسی و گردشگری را دارا باشد از ضرورت‌های جامعه کنونی است.
 
صداقتی با اشاره به اینکه ائمه معصوم از بازی کودکانه هم برای تبلیغ دین بهره می‎بردند، افزود:در یک فضای منفی هم باید به گونه‌ای خلاقیت و سواد رسانه داشت که بتوانیم حتی از دل زشتی‌ها زیبایی خلق کنیم، به طور مثال در یک فضای گردشگردی با پهن نمودن یک سجاده ممکن است چند نفر را به فکر کردن وادار کنیم که همین حرکت ممکن است نتیجه مطلبوبی را در آینده  رقم بزند.
 
وی گفت: با دیدار و اهدا کتاب‌هایی که نیاز زندگی زوج‌های جوان امروز است، می‌توانیم مسیر درست زندگی را به آنها نشان دهیم و از آسیب‌های اجتماعی  بسیاری جلوگیری کنیم، فقط در زمان فوت اطرافیان نباید به دیدار مردم رفت بلکه بهتر است در شروع زندگی زوج‌ها، برای تبلیغ دین و آموزش‌های لازم ارتباطی صمیمی و مذهبی با زوج‌های جوان برقرار کرد.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه در پایان با تاکید بر اینکه تبلیغات مذهبی یک کار فردی نیست و کسی نمی‌تواند مدعی باشد به تنهایی می‌تواند جامعه را رهنمود کند، افزود:با همکاری و همدلی تمامی ارگان‌ها و فعالان مذهبی، خبرنگاران می‌توان بازتاب و نگرش خوب داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴