تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۴۲۶۶۶۰
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مجلس یازدهم باید طبق خواسته مردم، یک عملکرد انقلابی باشد و قانون گذاری‌ها باید اثراث مثبتی در جامعه داشته باشد تا دغدغه‌های مردم کاهش یابد.
۰
plusresetminus
عملکرد مجلس یازدهم طبق خواسته مردم باید انقلابی باشد/جذب نکردن اعتبارات از سوی مدیران قابل توجیه نیست
به گزارش بلاغ، کمال علیپور در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه راهبرد حضور مردم را رمز موفقیت جمهوری اسلامی عنوان و اظهار کرد: امام راحل (ره) دموکراسی اسلامی را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که مردم در سرنوشت خود دخیل باشند.
 
وی به شیطنت‌های انتخاباتی دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران با تمام تبلیغات مسموم پای صندوق‌های رای حضور یافتند و پایبندی خود را به نظام و شهدا به اثبات رساندند. 
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی به وضعیت نامناسب معیشتی و اقتصادی مردم اشاره و افزود: بسیاری گمان می‌کردند مردم پای صنوق رای حضورنمی‌آیند؛ اما مردم با تمام مشکلات و کم کاری بعضی از افراد به خاطر علاقمندی به جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت کردند.
 
این مسئول با اشاره به رای مردم به یک مجلس انقلابی تاکید کرد: عملکرد مجلس یازدهم باید طبق خواسته مردم، یک عملکرد انقلابی باشد و قانون گذاری‌ها باید اثراث مثبتی در جامعه داشته باشد تا دغدغه‌های مردم کاهش یابد.
 
علیپور با بیان اینکه باید از نگاه  شعاری خارج شویم و در کف میدان عمل  کنارمردم قرار بگیریم افزود:دست دولت نباید در پایه پولی کشور مشهود باشد و این روند باید اصلاح شود، کشور ایران با این همه منابع درآمد نباید از تهدید ترامپ دیوانه بترسد.
 
وی به طرح شفافیت آرا اشاره کرد و گفت: با طرح شفافیت آرا نمایندگان  نخستین گام جهت قرارگیری دولت در مسیر اصلی، برداشته شد، اگر مجلس همانند یک اتاق شیشه‌ای در تیر راس نگاه مردم قرار گیرد، جلوی بسیاری از اختلاس‌ها و رانت‌ها گرفته می‌شود.
 
نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه خوب کار کردن با کار خوب کردن متفاوت است، افزود: مدیران نباید فقط در اتاق کار پشت میز قرار گیرند بلکه باید در میدان عمل حضور یابند، مدیر پشت میزنشین مدیر ولایت مدار نیست؛ برای اینکه به قدرت برتر منطقه تبدیل شویم باید پرقدرت کار و تلاش  کنیم.
 
این مسئول با اشاره به اینکه جذب نکردن اعتبارات از سوی هیچ مدیری قابل توجیه نیست، تصریح کرد: در منطقه محرومی همچون سوادکوه جذب نشدن اعتبار نشانه ضعف مدیریتی یک مدیر اجرایی است که شایسته این پست نیست، مدیران باید برای اعتبارات، طرح و برنامه‌های از قبل تعیین شده تهیه کنند و همگی در مسیر پیشرفت کشور تلاش کنند.
 
علیپور در پایان با اشاره به تلاش و همکاری سپاه و بسیجیان در کنار کادر درمان و بهداشت و قدردانی از این تلاش‌ها، خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت با وقت صرف کردن و تلاش بی‌وفقه بدست می‌آید، وظایف نمایندگان مجلس قانون‌گذاری و نظارت است که با همدلی و وحدت این وظایف را اولویت قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴