تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۲۲۷۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت:همکاری و هماهنگی با رسانه‌ها در اولویت ما قرار دارد و امنیت بستر شکوفایی در جامعه است و احساس امنیت هم از مهمترین نیاز‌های جامعه است.
۰
plusresetminus
همکاری و هماهنگی با رسانه‌ها در اولویت پلیس قرار دارد
به گزارش بلاغ، عبدالله اکبری در نخستین نشست  خود با خبرنگاران سوادکوه اظهار کرد: تعداد جرایم در سوادکوه اندک است که نعمتی برای شهرستان محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: امنیت از نظر رهبر معظم انقلاب از اولویت‌های کشور است و نیروی انتظامی باید در تراز جامعه اسلامی و در حد انتظارات رهبر معظم انقلاب و مردم باشد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق انتظامی سوادکوه که به عنوان فرمانده انتظامی جدید قائم‌شهر معرفی شد، گفت: همکاری و هماهنگی با رسانه‌ها در اولویت ما قرار دارد و امنیت بستر شکوفایی در جامعه است و احساس امنیت هم از مهمترین نیاز‌های جامعه است.
 
اکبری به مشکلات مختلف در فضای مجازی شامل کلاهبرداری مجازی و تخلفات در آن اشاره کرد و خواستار استفاده از رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و کاهش تخلفات شد.
 
 وی افزود: نصب دوربین مدار‌بسته و پایش تصویر در ورودی و خروجی روستا از برنامه‌های اولویت‌دار در سوادکوه است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به انتشار فعالیت‌های پلیس در سامانه ۱۹۷ و هشدارهای پلیسی در رسانه‌های فعال، خاطرنشان کرد: تجربیات خود در سر کلانتری مرکز استان را برای شهرستان مورد استفاده قرار می‌دهم و در قالب قوانین سازمانی، اخبار اتفاق‌ها و رخداد‌های انتظامی را برای رسانه‌ها ارسال می‌کنم.
 
اکبری در پایان با بیان اینکه از وظایف ما است که کسی درباره روزه‌خواری با ۱۱۰ تماس بگیرد، اقدام ‌کنیم، گفت: ما خودمان را از مردم و برای مردم می‌دانیم و در کنار مردم هستیم ولی با قانون‌گریزان برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴