فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‎شهر:

بسیجیان در همه عرصه‌ها آماده فداکاری و ایثار هستند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۴۰۷۶۶۱
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‎شهر با اشاره به اینکه خدمت به محرومان ادامه راه شهداست، گفت: بسیجیان در همه عرصه‌ها آماده فداکاری و ایثار هستند.
۰
plusresetminus
بسیجیان در همه عرصه‌ها آماده فداکاری و ایثار هستند
به گزارش بلاغ، حسین علیزاده بمناسبت هفته بسیج در آئین افتتاح خانه محروم در روستای آهنگرکلای قائم‎شهر، اظهار کرد: خدمت به محرومین ادامه راه شهداست و بسیج در این مسیر خدمات ارزنده ای به قشر محروم در کشور انجام داده است.

وی افزود : بسیجیان در هر برهه‌ای از زمان چه جنگ سخت، چه جنگ نرم، چه جنگ اقتصادی یا فرهنگی کارنامه درخشانی از خود به ثبت رساندند و در همه عرصه‌ها مهیای فداکاری و ایثار هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم‌شهر اجرای این طرح‌‎ها را بستر خوبی برای ایجاد نوعی هم‎افزایی بین نهادهای مختلف مثل بسیج و سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: «هل من ناصر ینصرونی» تنها برای میدان نبرد نیست بلکه در بسیاری از میادین صدق می‌کند که کمک به محرومین یکی از این میدان‌ها است.

علیزاده خاطرنشان کرد: در هفته بسیج ۶خانه محروم در قائم‌شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است که در مجموع نزدیک به۴۰۰ میلیون تومان با همکاری بسیج، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیرین برای ساخت این خانه‌ها هزینه شده است.

وی در پایان تصریح کرد: این خانه محروم در روستای آهنگرکلای قائم‌شهر به مدت ۹ ماه و با هزینه ‎80 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است و در هفته بسیج 6 خانه محروم با هزینه حدود 400 میلیون تومان در شهرستان قائم‌شهر افتتاح و به صاحبانشان تحویل داده شد.
  
 


 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴