تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۴۳
به مناسبت فرا رسیدن دهه فرخنده ولایت و عید غدیرخم، ویژه برنامه‌های گوناگونی در قالب‌های مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافی، نماهنگ و آنونس توسط شبکه رسانه ای صف در نظر گرفته شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،به مناسبت فرا رسیدن دهه فرخنده ولایت و عید غدیرخم، ویژه برنامه‌های گوناگونی در قالب‌های مستند، فیلم کوتاه، موشن گرافی، نماهنگ و آنونس برای پخش از شبکه های سیما و انتشار در فضای مجازی توسط شبکه رسانه ای صف در نظر گرفته شده است.
در ایام عید غدیرخم، مجموعه مستندهای «ضیافت علوی» شامل 5 مستند نیمه بلند با موضوع فضیلت اطعام دادن در روز غدیر و پخت 124000 وعده غذای متبرک در روز عید غدیرخم توسط هیئت روضه الزهرا در اهواز از شبکه های سیما پخش خواهد شد.
مجموعه آنونس«فرهنگ غدیر» نیز برای پخش در ایام عید غدیر تدارک دیده شده است؛ در این مجموعه با اعمال و مناسک سفارش شده در روز غدیر آشنا می شویم.
همچنین مجموعه موشن گرافی «امتداد غدیر» به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای پخش در این ایام تهیه شده است. این مجموعه با هدف گره زدن واقعه غدیرخم با رویش های عصر کنونی به تولید رسیده است.
مجموعه نماهنگ «بوی باران» نیز که شامل قطعه هایی کوتاه در جهت بزرگداشت روز غدیرخم است، برای پخش در این ایام از شبکه های سیما در نظر گرفته شده است.
«شکرانه غدیر» مجموعه فیلم های کوتاهی است که با موضوع اعمال سفارش شده غدیر تولید شده است. این مجموعه به کارهایی که به شکرانه غدیر شیعیان می توانند انجام دهند، پرداخته است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴