معاون سرمایه انسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: توجه به ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، بسیجیان و توجه به معیشت این عزیزان جزء اولویت‌های کاری مجموعه سرمایه انسانی بسیج استان است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،مهدی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار  ضمن تشریح خدمات ارائه شده به خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان، اظهار داشت: توجه به جامعه ایثارگران جزء اولویت کاری مجموعه سرمایه انسانی بسیج است.

معاون سرمایه انسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان به خدمات ارائه شده به ایثارگران استان اشاره کرد و افزود: همایش جانبازان و رزمندگان بسیجی برای اولین بار توسط سپاه بیت‌المقدس در سطح کشور  برگزار شد که موجب کشوری‌شدن این همایش برای سال‌های آینده شد. 

وی، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان معسر ، ایجاد و پرداخت حقوق به 4000 رزمنده معسر بسیجی، اعزام رایگان خانواده معظم شهداء و رزمندگان بسیجی به مشهد مقدس، کمک بلاعوض نقدی به بسیجیان معسر ‌و راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز ایثارگران استان با عضوگیری از مسؤولین و مشاورین ایثارگران در ادارات کل استان را از دیگر اقدامات معاونت سرمایه انسانی سپاه کردستان برشمرد.

معاون سرمایه انسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: در قانون خدمات کشوری ایثارگران بندهایی همچون ارائه سهمیه دانشگاه برای رزمنده، فرزندان و همسر رزمندگان که دارای حداقل 6ماه سابقه باشند، معافیت و کسرخدمت، فوق‌العاده ایثارگری حداقل یک ماه، اولویت در استخدام با حداقل 6ماه سابقه ایثارگری، حفظ مزایایی پست سازمانی برای رزمندگان با حداقل 6ماه سابقه، حمایت حقوقی و قضایی و ... در نظر گرفته شده است.

زندیه بیان داشت: تلاش می‌کنیم تا از طریق ستاد کل سپاه و دولت این خدمات به نحو شایسته در اختیار خانواده معظم شهداء، رزمندگان و ایثارگران قرار گیرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷