تاریخ انتشارجمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۸۲۸۴
منابع سوری از پیشروی های جدید ارتش این کشور ضد گروه های مسلح در حومه حمص خبر دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع نظامی سوری اعلام کردند: واحدهایی از ارتش سوریه تلاش گروه های تروریستی ضد ساکنان منطقه عسان در حومه حلب را خنثی کردند و همچنین در عملیات هایی در مناطق حلب و حومه آن تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.
در درعا و مناطق مختلف حومه آن ارتش سوریه طی عملیات هایی تعدادی از گروه های مسلح را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.
در حومه حمص ارتش سوریه بر مناطق تله جلاله و مزارع خطاط در الزاره به طور کامل مسلط شد.در جنوب الزاره در حومه تلکلخ در حومه حمص ارتش سوریه تعدادی از مراکز حیاتی را به کنترل خود درآورد و مراکز وابسته به گروه های مسلح را منهدم کرد.
در مناطق مختلف حومه دمشق نیز ارتش سوریه مناطق مهمی را در اطراف شهر یبرود از تروریست ها بازپس گرفت و در منطقه الریحان و عدرا ارتش سوریه طی عملیاتی ضمن انهدام شش خودرو متعلق به تروریست ها ۴۳ نفر از آنها را به هلاکت رساند و ۵۳ نفر دیگر را زخمی کرد که در میان آنها یک سرکرده افغانی به چشم می خورد.
در جنوب غرب السحل ارتش سوریه طی عملیاتی تعدادی از تروریست های وابسته به جبهه النصره را به هلاکت رساند.در شهر عدرا نیز ارتش سوریه تعدادی از تروریست ها وابسته به جبهه اسلامی را به هلاکت رساند و سلاح و ادوات آنها را منهدم کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱