گزارش بلاغ از علت خوشحالی متفاوت سرمربی نساجی

نادر دست نشان: هواداران نساجی سبب شدند تا کنترلم را از دست بدهم

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۵۱۸۱
سرمربی نساجی مازندران خوشحالی متفاوتش پس از گل این تیم به گل گهر سیرجان را حاصل همدلی و تشویق بی امان هواداران و جو وحشتناک ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دانست.
۰
plusresetminus
نادر دست نشان: هواداران نساجی سبب شدند تا کنترلم را از دست بدهم

نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی بلاغ اظهار داشت: در مصاحبه های قبلی خود نیز گفتم برای رسیدن به پیروزی نیاز به آرامش داریم که خوشبخاته هم اکنون از سوی هواداران نساجی به این تیم تزریق می شود.
دست نشان در ادامه افزود: قبل از بازی به بازیکنان تیمم گفته بودم گل زدن به گل گهر سیرجان خیلی سخت است و باید تلاش زیادی کنند تا پیروز این میدان باشیم.
وی با بیان اینکه سبک بازی گل گهر مقابل نساجی با بازی های این تیم مقابل نفت آبادان و پدیده مشهد بسیار متفاوت بود گفت: سیرجانی ها در بازی مقابل این دو تیم دائماً در حمله بودند ولی مقابل نساجی با 6 مدافع ثابت بسیار بسته بازی کردند تا کار ما برای گلزنی سخت شود.
سرمربی نساجی مازندران در خصوص خوشحالی پس از گل نساجی به گل گهر گفت: کلاً هنگام گلزنی بازیکنان تیمم زیاد احساسی نمی شوم ولی وقتی تشویق بی امان هواداران نساجی را تا آخرین لحظه این دیدار دیدم از خدا خواستم این مردم عاشق را ناامید روانه خانه های شان نکند به همین دلیل پس از گلزنی حسن رمضانی کنترل خودم را از دست دادم و نمی دانستم چه می کنم (خنده)
نادر دست نشان ضمن تشکر از هواداران نساجی گفت: شکی نیست این پیروزی ماحصل اتحاد و همدلی هواداران به دست آمد و از همه آنها بابت اینکه جوانان شهر خود را مورد حمایت قرار دادند تشکر می کنم.
وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی بلاغ در خصوص اشتباهات فردی و عدم تمرکز بازیکنانش در چند صحنه گفت: طبیعی است و آن را حساب تعصب آنها و تلاش شان جهت راضی نگه داشتن هواداران این تیم بگذارید. انصاف نیست هم نیست بازیکنانی که اینگونه تلاش می کنند دریافتی شان عقب بیافتد.
دست نشان اشتباهات داوری در این دیدار را ناچیز دانست و گفت: از شاهین حاج بابائی که از داوران خوب لیگ برتر فوتبال کشورمان است و کمک های ایشان تشکر می کنم . در یکی دو صحنه کمک داور این دیدار می توانست به داور کمک کند .البته امیدوارم من اشتباه کرده باشم.
سرمربی نساجی مازندران در پایان ، فوتبال قائمشهر و بازیکنان تیمش را لایق بهترین ها دانست و گفت: امیدوارم مسئولان شهری و استانی دریابند این فصل بهترین فرصت برای لیگ برتری شدن نساجی است و نگذارند این فرصت به همین راحتی از دست برود
به گزارش بلاغ ، تیم نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور موفق شد گل گهر سیرجان را به یک گل شکست دهد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴