تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۴۶۹۰۲
استاندار مازندران گفت: ما در این کشور هرچه داریم از برکت خون شهداست و امنیت فعلی کشور را مدیون مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان هستیم و به‌صورت جدی به موضوع شهرستان سیمرغ رسیدگی می‌کنم.
۰
plusresetminus
امنیت خود را مدیون شهدا هستیم/ موضوع شهرستان سیمرغ را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنم
به گزارش بلاغ، محمد اسلامی در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران قائم‎شهر، در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: هدف از حضورمان در قائم‌شهر افتتاح دو طرح آموزشی دبستانی که نشان از همکاری دولت و ملت هست، بود و باید از این فرصت ایجاد شده برای افزایش ظرفیت بهتر در راستای تعامل و دانش استفاده کرد.

وی افزود: مجتمع آبرسانی نیز در این ایام با همکاری آب و فاضلاب افتتاح شد تا مردم از آب بهداشتی پایدار برخوردار شوند.

استاندار مازندران ادامه داد: با توجه به آنکه زمین احداث مجتمع آبرسانی را یکی از خیران اهدا کرد، نشان می‌دهد که مردم چه نقش ارزشمندی در این زمینه دارند و هر زمان دولت و ملت با یکدیگر همدل شدند در اجرای آن طرح موفقیت داشتیم.

این مسئول بیان کرد: هر چند در ایام دهه فجر طرح‌های زیادی افتتاح شد اما همه طرح‌های اجرایی دولت نبوده و از ابتدای امسال تاکنون چیزی حدود 5 هزار و 400 میلیون تومان طرح‌های دولتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اسلامی یادآور شد: با توجه به منابع مالی کشور اما روند ساخت و ساز و توسعه پابرجاست و امیدواریم نقش مردم نیز افزایش یابد و منابع خود را برای تولید در مدار قرار دهند تا رشد و توسعه استان سرعت پیدا کند.

وی تصریح کرد: روستاها با نظام شورایی در کشور جلوه مردم سالاری دارند، بنابراین رشد و توسعه روستاها را منتخبان مردم انجام می‌دهند که این فرصتی بود که انقلاب برایمان ایجاد کرد.

استاندار مازندران گفت: هر جایی که مردم در روستا مشارکت می‌کنند توسعه در آن بخش بیشتر است و ما همواره بر این اساس حرکت می‌کنیم و ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب روستایی و مخابراتی مواردی است که دولت باید شرایطش را فراهم کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال جاری عظیم‌ترین طرح گازرسانی توسط دولت انجام شد که همان خط لوله‌گازی که از عسلویه به دامغان و از دامغان وارد مازندران شد از جمله دغدغه‌های دیرینه مردم مازندران در زمینه مشکلان گاز را برطرف کرد.

اسلامی بیان کرد: در روستاها اشتغال روستایی نیز تعریف شد تا آنان از طریق حمایت فرمانداران اشتغالی پایدار را در روستاها ایجاد کنند و تولید خود را افزایش دهند که از این طریق کیفیت زندگی افزایش می‌یابد که این موارد در حال اجرا است.

وی به سوال خبرنگار بلاغ در مورد مخالفت شورای شهر سیمرغ در تدفین شهدای گمنام در پارک این شهر پاسخ داد و اظهار کرد: ما در این کشور هرچه داریم از برکت خون شهداست و امنیت فعلی کشور را مدیون مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان هستیم و در این مورد اطلاعی نداشتم، حتما به آن رسیدگی خواهم کرد.

استاندار مازندران همچنین در مورد سوال دیگر خبرنگار ما نسبت به برخورد با مدیران رسانه‌گریز، عنوان کرد: باید به رسانه احترام گذاشت چون رسانه آینه تمام‌نمای مدیریت در کشور است و رسانه‌ها هم باید عدل، انصاف و امانت را رعایت کنند و نشان بدهند که نماینده مردم هستند اما هر چند در برخی موارد مطلبی را بیان می‌کنند که حقیقت ندارد و موجب ناراحتی سیستم مدیریت می‌شود.

این مسئول در پایان تاکید کرد: مدیران باید در ارتباط با رسانه‌ها فعال باشند و به این موضوع تاکید دارم هرچند رسانه‌ها نیز باید رعایت کنند چراکه رسانه باید مردم باشد و خودش نباشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴